secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Centrul de Strategii Organizaționale și Leadership (CSOL-UB) al Facultății de Administrație și Afaceri din cadrul Universității din București organizează luni, 28 noiembrie 2016, o întâlnire cu reprezentanții companiei de audit KPMG, adresată tuturor studenților interesați de această oportunitate. Evenimentul va avea loc în sala 5 a Facultății de Matematică (Str. Academiei nr. 14, subsol, sector 1, București), începând cu ora 18:00.

La întâlnire vor participa, din partea companiei KPMG, următorii speakeri:

  • Mădălina Racovițan – Partner People Services
  • Ioana Popp – Audit Senior Manager
  • Vladimir Zoican – Tax Manager
  • Iulian Portasa – Advisory Manager
  • Gabriela Badea – Tax Assistant
  • Silviu Dudu – Audit Associate
  • Ada Palea – Manager Resurse Umane KPMG

Topicul principal al întâlnirii va fi KPMG Story, unde fiecare speaker își va împărtăși povestea sa privind parcursul profesional în cadrul KPMG. Pe lângă acestea, studenții vor avea ocazia să afle de la aceștia care sunt calitățile pe care ei le apreciază cel mai mult la juniorii nou-veniți .

Participând la acest eveniment, studenții Universității din București vor putea lua parte și la prezentarea oportunităților de angajare oferite de KPMG și pot afla informații importante privind procesul de recrutare.

KPMG în România oferă servicii de Audit, Asistență fiscală și Consultanță în afaceri, inclusiv servicii de restructurare și accesare de fonduri, pentru organizații din diverse domenii, atât din sectorul privat, cât și cel public. KPMG în România are în prezent peste 800 de profesioniști, atât cetățeni români, cât și străini (expatriați), combinând astfel experiență locală cu know-how-ul internațional.

 

 

 Centrul de Strategii Organizaționale și Leadership al Facultății de Administrație și Afaceri organizează întâlnirea KPMG Story

În data de 26 noiembrie 2016, studenţii masteranzi de la Programul de Studii Universitare de Master Administrarea Afacerilor Mici şi Mijlocii (AAMM) anii I și II, au efectuat, împreună cu coordonatorii acestui program de studii - conf. univ. dr. Cornelia Nistor şi conf. univ. dr. Anca Bratu - o vizită la atelierul firmei "Maluro Brothers", producătoare de accesorii pentru bărbaţi. În cadrul vizitei la atelierele din localitatea Moara Vlăsiei, jud. Ilfov, studenţii au avut ocazia să li se facă o prezentare deosebit de interesantă şi amanunţită despre curajul unor tineri ambiţioşi, care au iniţiat şi dezvoltat o afacere - producţia de accesorii masculine, care nu trebuie să lipsească din garderoba nici unui bărbat. Afacerea reprezintă o idee mai veche a lor, pe care au avut ocazia să o pună în practică cu ajutorul fondurilor europene pentru antreprenorii sub 25 de ani, dl. General Manager Iulian Lupu fiind el însuși student, în anul II, la acest program de master.

Studenții au putut observa în detaliu etapele procesului de producție, materialele de o calitate deosebită - mătase din Como, Italia -, mașinile de cusut foarte moderne, tehnicile moderne și precise de a croi, competența personalului. Alături de grja deosebită pentru calitatea şi prezentarea produselor, de un real bun gust (cutiile conțin patru, cinci sau șase produse diferite, în funcție de alegerea făcută de clienți - cravate, batiste, papioane, brățări, pin pentru rever, șosete), am putut observa cu plăcere seriozitatea, implicarea şi dăruirea celor care au construit aceasta afacere din pasiune şi cu mult suflet.

Studenţii Programului de Studii Universitare de Master AAMM au avut astfel ocazia să-şi îmbogăţească cunoştinţele teoretice cu aspecte practice referitoare la domeniul afacerilor mici şi mijlocii, la ceea ce înseamnă statutul de manager, la manifestarea spiritului de întreprinzător, la dimensionarea afacerilor pe baza evaluării corecte a riscurilor, la fundamentarea şi adoptarea unor proiecte de afaceri viabile, la abilitatea de a construi echipe şi de a identifica oportunităţi de afaceri, de a adopta decizii în timp real, de a fi flexibil şi receptiv la nou. Mulţumim firmei "Maluro Brothers" pentru faptul că ne-a oferit prilejul de a efectua această vizită deosebit de utilă pentru viitorii absolvenţi ai AAMM şi care va constitui, fără îndoială, un exemplu foarte frumos şi demn de urmat în condiţiile unei economii în care rolul întreprinderilor mici şi mijlocii este de netăgăduit."

 

In data de 10 noiembrie 2016 a avut loc  Conferinţa de  Marketing Cultural, dedicată temei „Publicuri și organizații culturale: practici și tendințe”. Facultatea de Administratie si Afaceri, prin masterul MRVPC, a fost partener al evenimentului, studentii masterului au fost prezenti la conferinta, iar masteranda Raluca Baceanu a prezentat lucrarea cu tema „Teatru la Muzeu”.

 

Asociatia Nationala a Antreprenorilor (ANAA) in colaborare cu Facultatea de Aministratie si Afaceri - Universitatea din Bucuresti si Centrul de Strategii Organizationale si Leadership - Universitatea din Bucuresti (CSOL-UB ) organizeaza prima conferinta internationala dedicata antreprenoriatului feminin "Beauty of Entrepreneurship 2016". Evenimentul va avea loc in data de 09.11.2016 in amfiteatrul Aula Magna din cadrul Facultatii de Drept - Universitatea din Bucuresti.

 

În data de 5.11.2016, Programul de Master MRVPC (Anul I și II), a efectuat o vizită în cadrul Șantierului de Consolidare și Restaurare a clădirii Muzeului Național al Țăranului Român.
Au fost identificate toate categoriile de activități privind intervențiile atât la structură, cât și la instalații, dar și la restaurarea fațadei realizată din trafor în piatră calcaroasă și cărămidă aparentă.
S-a putut identifica la fața locului astfel respectarea normelor și normativele privind intervenția pe clădiri monument istoric, darși sistemul de conservare „situ in situ” aplicat de specialiştii Loboratorului de Conservare şi Restaurare ai MNŢR-ului privind protejarea unor monumente (Biserică de lemn, Moară de lemn, Vâltori de apă din lemn) rămase în spaţiul de şantier. Masteranzii au fost insotiti de cadre didactice(conf.univ.dr.Ana-Maria Grigore si dr.Petronela Fotea) precum si de dirigintele de santier. 

 

In data de 2 noiembrie 2016, incepand cu ora 16, Dr. David S. Bathory (psiholog, doctor in psihologie clinica, specializat in psihologia traumei si neuropsihologie), va sustine o prelegere pe tema "How Behavioral Economics can be applied to Health Care", in cadrul programului de master Behavioral Economics.

Prelegerea va avea loc la sala 80 (in cadrul Universitatii Nicolae Titulescu).

La evenimentul desfașurat în data de 28.10.2016 pe terenul de fotbal al Facultății de Drept au participat echipe ale studenților din anul I de la cele patru specializări de licență ale Facultății de Administrație și Afaceri. Felicitări participanților pentru fair-play și îndârjirea cu care au luptat pentru căștigarea unui loc fruntaș pe podium și îi așteptăm sa participle și în primăvară la campionatul Facultății!
 

Rezultatele meciurilor au fost următoarele:

Business Administration - Administrație Publică 2-14 (1-8)
Administrarea Afacerilor – Marketing 4-3 (0-1)
Business Administration - Administrarea Afacerilor 3-8 (0-3)
Administrație Publică – Marketing 6-3 (4-1)
Business Administration – Marketing 3-2 (1-2)
Administrație Publică - Administrarea Afacerilor 2-7 (0-4)
 
Clasament final:
Administrarea Afacerilor – 9p
Administrație Publică – 6p
Business Administration – 3p
Marketing – 0P
  
Componență lot Administrarea Afacerilor
Stănoiu Ionuț-Cătălin
Popescu Laurențiu Daniel
Stoian Răzvan
Dumitrescu Constantin Alin
Matei-Avirvarii Alexandru Andrei
Basarabie Mihai
Simion Iuga
 
Componență lot Administrație Publică
Popa Cristian
Tudor Bogdan Ionuț
Dumitrescu Andrei
Frițu Marius
Mihai Laurențiu Costin
Iacob Walter
Rusu Alexandru Vlad
 
Componență lot Business Administration
Tudor Vlad
Grădinaru Alin
Stoian Andrei
Ciobanu Mihai-Dragoș
Borbea Adrian
Marinescu David
Neagu Luca
Stan Iulian
 
Componență lot Marketing 
Enache George-Ciprian
Pestrea Danuț-Andrei
Drăgoiu Ionuț-Alexandru
Barac Aris-Florian
Popescu Corneliu-Dumitru
Cruceanu Albert-Andrei
Prioteasa Mihai-Alexandru
 
Organizatori: Lițoi Florin, Stoica Alina, Constantin Ionuț, Grădinaru Cătălin 

Date Topic Speaker Abstract
14.10.2016 Migrant cosmopolitanism: Migration and the emergence of a global political subject. Tamara Cărăuș (Visiting Prof., Social Sciences Division, ICUB) The  main  aim  of  this  project  is  to  examine  if  and  how  refugees and  immigrants can  be the avant-garde of cosmopolitanism,  that is, how could  migrants and refugees  contribute  to  a  cosmopolitan  restructuring  of  the ways  of  understanding  and  doing politics?  What  are  the  migrant  practices  and  actions  with  a  cosmopolitan  potential?  Can  we imagine  a  cosmopolitics  that  will  include  both  migrants  and non-migrants  as  a  new  way  of doing  politics  in  a  global  world?  Can  we  conceive  political  participation  independent  of locality that would  make  it possible  for  migrant/mobile people to participate to a global and cosmopolitan governance? Can  migrants and refugees be seen as renouncing the temptations of the territorial form of community and politics?
21.10.2016 H2020/Cultural Opposition. Understanding the Cultural Heritage of Dissent in the Former Socialist Countries Cristina Petrescu,
Ass.Prof, PolSci
COURAGE aims at creating the first digital database of both online and offline, private and public, collections which testify to the existence of non-conformism in thought and action – in other words, forms of cultural opposition – in all the former communist countries of East-Central Europe from the rise of these non-democratic regimes in the region to the fall of the Iron Curtain. The project breaks new ground in two major ways. First, it creates a comprehensive electronic registry of collections which are scattered on a large geographical area, many of them privately owned, virtually unknown and thus never researched. Second, it analyzes these collections in their broader social, political, and cultural contexts, in the period before 1989, as well as after. In this way, the project will identify the forms of cultural opposition which individuals and groups developed under the communist regimes in East-Central Europe, and highlight their societal impact. In short, COURAGE will remind everyone that civic courage produces authentic values even under non-democratic regimes, emphasize that the legacy of cultural opposition in the former communist countries is part of a pan-European heritage, and significantly influence the ways in which the recent history of East-Central Europe is represented.
28.10.2016 The everyday life of homeless and social workers from Sector 3, Bucharest Andrei Vlăducu (Winner of the ICUB Fellowship Competition 2016) The  concept  of  street-level  bureaucracy  is  `immature`  due  to  conspicuous  little  previous academic researchon  this  subject.Thiswill  be  an  exploratoryand innovativeresearchof  the  relation between  street-level  bureaucrats  and homeless,contributing  to  the  extended  field  of  anthropology  of bureaucracywho triesto bring light on the everyday life of civil servants. Street-level bureaucrats have a direct and  considerable impact on our livesand understanding how they operatein the fieldis the  first step  in  recalibrating  the  bureaucracy  to  the client’sneeds.Giving  that  bureaucracy  represents  a  huge component  of  the  modern  society,  we  need  to  debate  about  the  purpose  of  government  services according tothe functions of bureaucrats. To understand how street-level bureaucrats use their discretion and affect their clients is a type of research that may not be suited to quantitative researchbecause lack of  information  and incapacity  to  measure  this  kind  of  variables.When  generally  speaking  about bureaucracy  the  top-down approachesfrom  political  science  and sociologyare  prominent, being incomplete  modelsusedto  answer such  question ashow  the  practices  of bureaucratscraft  new  public policies.The  ethnographic  study  of  policy-practice  dilemma of  the  street-level  bureaucracy (in  the particular case of social workers-homeless relation)is anew type of  contribution to the general stream ofanthropology of bureaucracy directly criticizing the legal-rational andhomo economicus models. This researchisimportant  because itoffersa  more accurateand  fitperspective  onthe reality  and aclearer picture of the reality is one of the underlying conditionsof better public policies.
4.11.2016 Despre normativitatea echilibrului bugetar Professors Simina Tănăsescu & Simona Gherghina  
11.11.2016      
18.11.2016 (European Project) Behind Iron Curtains (BIC70), 2015-2016, Romanian Results Professors Valentina Pricopie & Luminița Roșca The project is promoting the history of Europe after 70 years of WWII, and fostering a sense of ownership for how the European Union develops. BIC70 Project focuses on the way citizens (students, researchers, experts, educators, youth etc) can participate and deepen their knowledge about the common European history and values. The project emphasizes the contrast of the evolving dictatorship of the party state and its crimes against the democratic system of the EU nowadays and intends to make the citizens aware over the opportunities for societal and intercultural engagement at EU level. It contains a transnational research dimension and a non-formal educational program about the post war period of Eastern and Central Europe, with a focus on how the totalitarian regime in this region developed.
25.11.2016 Télévisions et nations en « semi-périphérie » européenne: comment constituer une identité nationale par la télévision (1958-1980). Études de cas : la Roumanie,  la Bulgarie et la Belgique Professors Romina Surugiu & Luminița Roșca Speaker: Anne Roekens, Belgia
 
Dr. Anne ROEKENS, de l’Université de Namur, est l’auteure-pionnière de la première histoire de la télévision francophone en Belgique et reste l’historienne la plus connue des médias audio-visuels en Belgique francophone.

Opt studenţi ai Universității din București de la Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, Departamentul Limbi Moderne Aplicate (L.M.A.), şi de la Facultatea de Administraţie şi Afaceri (F.A.A.) au obţinut o medalie de aur, o medalie de argint și 6 medalii de  bronz la cea de-a XVIII-a sesiune Markstrat a Programului Intensiv organizat de consorţiul DUKENET. Anul acesta competiția s-a desfășurat în perioada 16 – 23 aprilie la Valencia, Spania.

Membrii echipei care au reprezentat Universitatea din Bucureşti au fost: Darius Grigorie (aur, L.M.A.), Andreea Nicoleta Murgu (argint, L.M.A.), Andra Musatoiu (bronz, L.M.A.), Oana Iosif (bronz, L.M.A.), Crina Miriam Crețu (bronz, L.M.A.), Eliana Rusu (bronz, L.M.A.), Camelia Alexandra Prodan (bronz, F.A.A.) şi Oana Andreea Neamțu (bronz, F.A.A.). Echipa a fost coordonată de conf. univ. dr. Diana Ioniţă și prof. univ. dr. Magdalena Platis–Iordache, care au obţinut medalii de aur.

La competiţia de anul acesta au participat 119 studenţi şi 16 cadre didactice din Franţa, Spania, România, Ungaria, Germania, Olanda, Polonia, Belgia, Italia.

Conf. univ. dr. Diana Ioniță a declarat: „Dukenet este o reţea care a fost înfiinţată acum 20 ani şi cuprinde universităţi din Europa (Danemarca, Ţările de Jos, Finlanda, Franţa, Germania, Italia, Spania, Suedia, Marea Britanie, Norvegia, România, Polonia). Din anul 2008, Universitatea din Bucureşti a devenit partener cu drepturi egale, urmând să trimită anual studenţi de la departamentele şi facultăţile menţionate mai sus la un stagiu intensiv de strategii de marketing. În anii anteriori, o astfel de distincţie a deschis uşile companiilor multinaţionale la angajare, făcând  diferenţa între absolvenţii noştri şi alți candidaţi”.

În cadrul programului Markstrat, studenţii au luat parte timp de o săptămână la 12 runde de simulare pe probleme de marketing, online, în limba engleză fiind coordonaţi de către profesori/instructori din ţările participante. Au fost testate cunoştinţele de limba engleză, limbajul terminologic specific domeniului marketing, conceptele teoretice de marketing şi management, competenţele IT, dar şi modul de lucru în echipă, viteza şi spontaneitatea luării deciziilor și găsirea soluţiilor, munca în regim de stres, competenţa de autoevaluare şi de reacţie în situaţii limită. Strategia folosită de către firma virtuală concepută de studenţii Universităţii din Bucureşti a impresionat juriul în urma rapoartelor intermediare predate la sfârşitul fiecărei runde şi a prezentării finale.

 

Luni, 14 decembrie 2015, în Amfiteatrul I al Facultăţii de Administraţie şi Afaceri, a avut loc evenimentul cu tema „Sistemul de sănătate din România - certitudini şi controverse”.

Invitat special a fost doamna Conf. univ. dr. Diana PĂUN de la Universitatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti, Consilier de Stat la Departamentul „Sănătate Publică” din cadrul Administraţiei Prezidenţiale.

La eveniment au participat studenţi ai Facultăţii de Administraţie şi Afaceri de la programele de studii universitate de licenţă „Administraţie Publică” şi „Administrarea Afacerilor”. De asemenea, au fost prezenţi studenţi de la programele de studii universitare de master „Administraţie Publică şi Eficienţa Sistemului Administrativ”, Administraţie şi Politici Publice în Uniunea Europeană” şi „Administrarea Afacerilor Mici şi mijlocii”.

 

Pagina 5 din 6

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.