secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Rezultatele finale ale selecției Erasmus+ din 10 aprilie 2025 au fost publicate pe site-ul facultății, în secțiunea „Mobilități Erasmus+”:
🔗 https://faa.ro/index.php/mobilitati-erasmus/197-mobilitati-pentru-studiu-studenti-outgoing

Candidatii declarați admiși vor fi contactați de Biroul Erasmus al Universității pentru încheierea formalităților necesare. Vă rugăm să vă verificați adresele de e-mail și să urmăriți în continuare informațiile și anunțurile afișate pe site-ul facultății, în secțiunea „Mobilități Erasmus+.”

Școala Doctorală de Științe Administrative, prin intermediul domnului Prof. Univ. Dr. Liviu Andreescu, oferă pe data de 12 mai, de la ora 17:30, seminarul cu titlul  ABC-ul publicării științifice pentru doctoranzi. 

Evenimentul va acoperi, printre altele:

  • Alegerea unei reviste științifice potrivite – cu tema studiului, cu complexitatea cercetării, cu presiunea termenului de timp până la publicare.
  • Categorii de jurnale – cuprindere tematică, „calitate”, acces/deschidere.
  • Scurtături recomandabile – și nerecomandabile.
  • Trade-offsla publicare.
  • Do’s and dont’sîn etapele procesului de trimitere, revizuire și finalizare a manuscrisului.
  • Tipspentru publicarea în domeniul Științelor Administrative.

Sala de desfășurare a seminarului va fi stabilită și anunțată ulterior. Vă așteptăm cu interes!

Studentii Facultății de Administrație și Afaceri care îndeplinesc cumulativ condițiile pentru taxa de școlarizare de 3800 de lei (nu au restanțe după primul semestru;  au plătit taxa integral pentru fiecare semestru: 2400 pentru primul semestru și 1400 pentru al doilea semestru; venitul mediu pe membru de familie este sub salariul mediu net din 2024; depun o cerere în acest sens, inclusiv o declarație pe proprie răspundere) sunt invitați să completeze formularul online disponibil la https://forms.gle/DkmkgMPvs11LKm816 până la data de 31 martie 2025.

Documente necesare:

  • Carte de identitate;
  • Dovada plății integrale a taxei pentru fiecare semestru (2400 lei primul semestru și 1400 lei al doilea semestru);
  • Formular cerere completat ( Download formular ).

Calendar:

  • 31.03.2025: Termen limită pentru completarea formularului și depunerea documentelor;
  • 01-15.04.2025: Analiza cererilor de către comisia desemnată;
  • 15.04.2025: Afișarea listelor cu studenții care beneficiază de scutirea parțială;
  • 15-17.04.2025: Depunerea contestațiilor la Secretariat;
  • 21.04.2025: Afișarea listelor finale cu studenții eligibili.

Observație: Dacă în urma analizei dosarului se constată că nu sunt îndeplinite toate cerințele, studenții au termen de o lună(21.05.2025) pentru plata diferenței de 1000 de lei.

Pentru orice nelămuriri sau asistență, studenții pot contacta secretariatul facultății. Asigurați-vă că toate documentele sunt complete și corect încărcate. Vă mulțumim!

 

 

1) În cazul în care nu vă mai amintiți parola:

Puteți folosi serviciul de Self-Service Password Reset (SSPR) pentru a reseta parola asociată contului dumneavoastră, accesibil și cu un click pe următorul link: https://passwordreset.microsoftonline.com. Acesta vă permite să vă recuperați rapid accesul la cont, pe baza unor metode alternative de autentificare (e-mail personal, SMS pe telefon).

Dacă SSPR nu funcționează pentru dvs. :

• În cazul în care sunteți student, luați legătura cu secretariatului facultății la care sunteți înscris.
Aceștia vă vor identifica și vor transmite solicitarea de resetare a parolei mai departe către angajații DITC.

• În cazul în care sunteți angajat/colaborator UB, adresați-vă personalului DITC prin adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

2) În cazul în care aveți contul blocat:

Dacă în urma conectării cu succes în Microsoft 365 primiți un mesaj conform căreia contul dvs. a fost blocat din cauza unor activități/încercări de conectare suspecte, vă recomandăm să încercați mai întâi să folosiți serviciul de Self-Service Password Reset (SSPR) pentru a reseta parola asociată contului dumneavoastră, accesibil și cu un click pe următorul link: https://passwordreset.microsoftonline.com. Acesta vă permite să vă recuperați rapid accesul la cont, pe baza unor metode alternative de autentificare (e-mail personal, SMS pe telefon).

După ce vă resetați parola, așteptați 5-10 minute înainte de a încerca să vă conectați din nou. Contul dvs. ar trebui să se deblocheze automat.

Dacă în continuare contul dvs. rămâne blocat, va trebui să luați legătura cu:

• Dacă sunteți student, cu secretariatul facultății la care sunteți înscris.
Aceștia vă vor identifica și vor transmite cererea de deblocare mai departe către angajații Direcției IT&C. Este important să transmiteți și o captură de ecran cu eroarea pe care o primiți.

• Dacă sunteți angajat/colaborator UB, cu personalul DITC la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Este important să transmiteți și o captură de ecran cu eroarea pe care o primiți.

De asemenea, vă rugăm să vă asigurați că toate dispozitivele de pe care vă conectați la cont sunt actualizate și securizate. Microsoft blochează automat conturile de pe care detectează un comportament suspect sau care sunt expuse riscului accesării neautorizate.

Pagina 1 din 12

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.