secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Stimați studenți

 Ați fost deja anunțați că  Universitatea din București și Facultatea de Administrație și Afaceri pune la dispoziție studenților care beneficiază de burse sociale tablete.

Pentru a veni în sprijinul dumneavoastră puteți ridica tabletele astfel:

1)  Locație 1: b-dul Mihail Kogălniceanu, în curtea Facultății de drept, clădirea CREDIS ( intrarea din dreapta cantinei), et 2 cam 211 – la administrator șef facultate Gheorghită Carmen

Program:  luni – joi  intre orele 9,00 - 12,00 

2)  Locație 2: Imobil Regina Elisabeta nr.4-12

Program:  luni – vineri  intre orele 15,00 - 20,00 

La administrator IT - domnul Boerescu Adrian

( sunați la nr de telefon 0730.176.042 și vă informează unde trebuie să vă prezentați)

Știi ce trebuie să faci dacă vrei să începi o afacere? Știi ce trebuie să plătești și ce să depui la ANAF?

Reprezentanții ANAF vor susține prezentări în cadrul Facultății de Administrație și Afaceri, asftel:

- 05.12.2024, ora 14.00, Amfiteatrul R1 ( et. 1, sediul Facultății de Chimie)
Lectori vor fi doamna Teodora Vlaicu Popa, sef serviciu si doamna Carmen-Elena Kerbag - consilier superior ce fac parte din cadrul Direcției generale de asistență și servicii pentru contribuabili.
- 12.12.2024, ora 14.00, Amfiteatrul R1 ( et. 1, sediul Facultății de Chimie)
Lectori vor fi doamna Teodora Vlaicu Popa sef serviciu si doamna Carmen-Elena Kerbag - consilier superior ce fac parte din cadrul Direcției generale de asistență și servicii pentru contribuabili.

Campanie ANAF privind începerea unei afaceri.

         

Stimați studenți

Va aducem la cunoștință că Universitatea din București și Facultatea de Administrație și Afaceri (prin proiectul AEOS) distribuie gratuit tablete tuturor studenților eligibili social sau social ocazional înmatriculați în anul I de studii, în anul universitar 2024-2025 (indiferent dacă primesc sau nu în mod efectiv bursa respectivă - se ofera pe principiul primul venit / primul servit).

Pentru înștiințare:  veți semna un Contract de comodat, un Procesul verbal de predare-primire a tabletei si Acordul de prelucrarea datelor.

 

Durata contractului va fi din ziua semnării și până la terminarea studiilor.

Program:  luni – joi  intre orele 9,00 - 12,00 

Locația ridicării tabletelor: b-dul Mihail Kogălniceanu, în curtea Facultății de drept, clădirea CREDIS ( intrarea din dreapta cantinei), et 2 cam 211 – la administrator șef facultate, Gheorghită Carmen.

 Să aveți buletinul la voi.

Tehnologie Reţea - GSM I HSPA / LTE, va funcţiona în orice reţea publică de telefonie mobilă.

Cartela SIM - 1 slot pentru cartela SIM accesibil din exterior,

3G DA;

4G DA;

Camera foto spate minim 5 MP, AF, înregistrare video 1080p@30fps

Camera foto față minim 2 MP

Sunet - Încorporat difuzor, conectivitate jack 3.5mm

Microfon Încorporat

USB - USB Type-C sau micro USB 2.0 care  permite și transfer de date.

Husă protecţie - Dedicată, tip TPU, să ofere protecţie împotriva zgârieturilor şi şocurilor, margine care să protejeze ecranul, sa ofere funcționalitatea tip stand (inel, pliere, etc. );

Ecran: IPS / TFT LCD capacitate minim 16M culori, rezoluţie 1280 x 800 pixels, raport 16:10, dimensiune 10”, raportul dintre ecran şi corpul tabletei minim 70%.

TFT IPS LCD, 16 Mil culori Touchscreen Capacitiv, Multitouch raport 16:10, dimensiune 10.1", raportul dintre ecran şi corpul tabletei este de 71.40%

Rezolutie 1280x800px

Sistem operare - Android 10 certificat GMS (Google Mobile Services), cu suport oficial asigurat de producator pentru upgrade la cel putin o versiune ulterioara; sau echivalent

Tip extensii suportate - TXT, EPUB, PDF, WORD, EXCEL, POWERPOINT, JPG, JPEG, GIF, BMP, PNG, MP3, WMA, WAV, OGG, FLAC, AC-3, MEPG 1/2/4, H.263/H.264

CPU – Quad-core 1.5 GHz, 64bit. Cortex®-A53 Octa-core 4x1.5 GHz+4x2Ghz

Memorie - Memorie interna: 32 Gb, RAM 3 Gb

Memorie externă - Slot dedicat microSD / microSDXC cu suport până la 128GB

Pana la 128GB prin microSD card

WLAN - Wi-Fi 802.11 b/g/n WiFi 802.11 a/b/g/n/ac 5GHz

Bluetooth 4.0 Bluetooth 5.0

GPS A-GPS, GLONASS

Baterie Li-Po minim 5000 mAh

 

Atașat la documente veți găsi instrucțiuni de folosire.

Aceste tablete sunt restricționate pentru instalarea altor aplicații în afara celor deja instalate de Directia IT.

Trebuie sa păstrați cutia neapărat.

La predarea tabletei, când expiră contractul sau în cazul unor defecțiuni, ea trebuie sa fie in cutia originala.

Miercuri, 20 noiembrie 2024, Facultatea de Administrație și Afaceri (FAA) a Universității din București (UB) a semnat, la Palatul Victoria, un parteneriat strategic cu Secretariatul General al Guvernului (SGG).

Parteneriatul urmărește să asigure un cadru operațional și un standard funcțional menite să contribuie la o abordare modernă, inovativă și pragmatică a sistemelor de guvernanță, a structurilor administrative și a politicilor publice din România, în consens cu noile evoluții și cerințe la nivel național, european și global.

La eveniment, Universitatea din București a fost reprezentată de prof. univ. dr. Răzvan Mihail Papuc, Prorector pentru Infrastructură, Administrație și Patrimoniu, de conf. univ. dr. Nicolae-Marius Jula, decan al Facultății de Administrație și Afaceri a UB, conf. univ. dr. Viorel Mihăilă, șeful catedrei de Administrație Publică, precum și de prof. univ. dr. Dragoș Paul Aligică, profesor la Facultatea de Administrație și Afaceri a UB.

Din partea Secretariatul General al Guvernului, la eveniment a luat parte secretarul de stat Mihnea Claudiu Drumea.

Parteneriatul strategic încheiat reprezintă o platformă pentru susținerea reciprocă și simultană, atât a viziunii și misiunii SGG, cât și a obiectivelor și viziunii FAA, în vederea identificării și promovării de proiecte comune ce vizează rolul analizelor și cercetării în vederea alocării și dezvoltării resursei umane și a competențelor în sistemul de administrație publică din România.

Acest tip de parteneriat este bazat pe recunoașterea și anticiparea actualelor tendințe și mutații globale în sistemele de guvernanță publică și își dorește să contribuie concret la dezvoltarea și consolidarea cooperării dintre Guvernul României și structurile de elită din comunitatea academică și de cercetare, inclusiv din mediul asociativ, facilitând înțelegerea și dezvoltarea unor răspunsuri specifice, de nivel național, la tendințele curente, prin fundamentarea politicilor publice pe baza unor studii, analize și cercetări de cel mai înalt nivel.

„Am semnat cu multă încredere acest protocol de cooperare cu Universitatea din București, prin Facultatea de Administrație și Afaceri, protocol pe care, transpus în practică, îl văd ca pe o pârghie necesară alinierii României la principiile OECD pentru guvernanța publică. Vom valorifica, astfel, oportunitatea consacrării unui standard de cooperare interinstituțională între Guvernul României și mediul academic, cu impact asupra inovării în administrația publică centrală și de o importanță strategică pentru România din perspectiva tendințelor curente, a schimbărilor structurale care bat la ușa statelor membre ale organizațiilor euroatlantice”, a declarat Mihnea Claudiu DRUMEA, secretar de stat în cadrul Secretariatului General al Guvernului.

Cele două sensuri ale acestei direcții de cooperare interinstituțională sunt reprezentate  pe de o parte de inovare, în special cea anticipativă și cea adaptivă, respectiv de nevoia de creștere a gradului de încredere în serviciul public și de stimulare a cercetării, educației superioare și academice pentru transformarea sectorului public într-un spațiu al competenței profesionale și excelenței administrative prin absorbția de resurse umane corespunzător pregătite în mediul universitar, respectiv prin administrarea de roluri multiple și de înalte responsabilități în mod operativ și acurat.

„Suntem onorați să anunțăm semnarea acestui parteneriat strategic cu Secretariatul General al Guvernului, un parteneriat care reflectă angajamentul comun pentru modernizarea și eficientizarea sistemului de guvernanță publică din România. Acest acord oferă un cadru funcțional solid pentru promovarea de inițiative comune care susțin excelența academică și răspund cerințelor actuale din administrația publică. Prin consolidarea interfeței între administrația publică și structurile de elită din mediul academic și societatea civilă, acest parteneriat își propune să răspundă provocărilor contemporane legate de înțelegerea și adaptarea la tendințele globale în sistemele de guvernanță, aducând astfel o contribuție relevantă la dezvoltarea României într-un context european și global”, a declarat conf. univ. dr. Nicolae-Marius JULA, decanul Facultății de Administrație și Afaceri a Universității din București.

Facultatea de Administrație și Afaceri este cea mai nouă facultate a Universității din București, reușind, în cei 24 ani de existență, să devină bine cunoscută atât în rândul candidaților, cât și al angajatorilor din mediul public și privat. De-a lungul timpului, Facultatea de Administrație și Afaceri s-a dezvoltat permanent și a devenit o structură universitară solidă și performantă în toate domeniile activității sale. Au fost înființate, pe rând, șapte direcții de studii – Administrație Publică, Administrarea Afacerilor (București), Administrarea Afacerilor (Focșani),  Administrarea Afacerilor în limba engleză,  Marketing, Cibernetică Economică și Sănătate Publică, iar în cadrul acestora au fost înființate 15 programe de studii universitare de master, dintre care patru sunt cu predare în limba engleză. Deschiderea școlii doctorale în științe administrative în cadrul acestei facultăți a marcat trecerea la stadiul de unitate de cercetare națională, la confluența dintre științele sociale și științele administrative aplicate. Astfel, FAA, prin școala doctorală, dezvoltă capabilități organizaționale și științifice pentru a contribui într-o manieră sistematică la sistemul de guvernanță națională. Parteneriatul semnat cu SGG face parte din această evoluție și o consfințește.

***

Parteneriatul încheiat între Facultatea de Administrație și Afaceri (FAA) a Universității din București (UB) și Secretariatul General al Guvernului (SGG) pentru dezvoltarea resursei umane și a competențelor din sistemul de administrație publică din România este un acord pe termen lung la nivel instituțional care nu presupune nicio implicație de natură politică din partea Universității din București.

Luni, 30 septembrie 2024, primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, a fost prezent la festivitatea de deschidere a noului an universitar 2024-2025 la Facultatea de Administrație și Afaceri (FAA) a Universității din București (UB), alături de prof. univ. dr. Marian Preda, rectorul Universității din București.

Pregătind specialiști în administrație publică, management, marketing și afaceri internaționale, în sectorul public, privat și în organizațiile non-guvernamentale, Facultatea Administrație și Afaceri reușește, an de an, să ofere administrației publice locale experți capabili să gestioneze eficient resursele, să implementeze politici publice și să dezvolte proiecte sustenabile

Prin profilul său, Facultatea de Administrație și Afaceri reprezintă o punte de legătură dintre Universitatea din București și administrația publică locală, dezvoltând, de-a lungul anilor, legături puternice de colaborare cu Primăria Municipiului București.

În acest context, prof. univ. dr. Marian Preda, rectorul UB, a salutat colaborarea dintre Universitatea din București și Primăria Municipiului București și și-a început discursul cu o scurtă prezentare a Universității din București și a importanței pe care instituția a avut-o, de-a lungul celor 160 de ani de la înființare, pentru întreaga societate românească. Rectorul Marian Preda a remarcat că „Universitatea din București este o instituție esențială nu doar pentru statul român de-a lungul istoriei sale, ci și pentru București pentru faptul că a oferit și oferă forță de muncă pentru economia Capitalei. De aceea, este extrem de important ca noi, cei din mediul universitar, Primăria Generală, primăriile de sector, dar și ceilalți actori care sprijină Bucureștiul, să continuăm colaborarea pe care am început-o pentru a poziționa Bucureștiul printre orașele importante ale Europei”.

De altfel, subliniază prof. univ. dr. Marian Preda, „Bucureștiul a reușit să se integreze în peisajul economic european, atingând niveluri de prosperitate comparabile cu alte capitale din Europa Centrală și de Vest. Acest lucru este evidențiat de cele mai recente date Eurostat, care poziționează regiunea București-Ilfov pe locul 8 în topul celor 242 de regiuni NUTS 2 ale Uniunii Europene, cu mult peste alte capitale europene notabile, cum ar fi Viena, care se află pe locul 24, și Berlin, care se situează pe locul 144. Astfel, câștigul salarial mediu în București este cu 25% mai mare decât media națională”.

Performanța de care amintește prof. univ. dr. Marian Preda este susținută și de Universitatea din București care, an de an, pregătește cel mai bine plătiți angajați din România: 17.692 de lei este salariul mediu obținut de absolvenții Facultății de Matematică și Informatică a Universității din București. Mai mult decât atât, Universitatea din București este prima instituție de învățământ superior comprehensiv din România, după gradul de angajabilitate și veniturile obținute de absolvenți.

„Nu pot să nu remarc faptul că Facultatea de Administrație este o facultate simbolică pentru evoluția, pentru prezentul și pentru viitorul Universității din București, pentru că aici regăsim specializări relevante pentru ceea ce se întâmplă în societatea actuală: administrație publică, administrarea afacerilor, marketing sau business administration. Toate aceste specializări au nevoie de voi, absolvenții Facultății de Administrație și Afaceri, pentru a le aduce un plus-valoare și a le oferi o nouă perspectivă asupra semnificației cuvântului performanță”, a conchis prof. univ. dr. Marian Preda.

Primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, absolvent al Facultății de Matematică și Informatică a Universității din București, i-a felicitat pe studenții care au ales UB pentru a-și continua studiile: „Studenților le transmit că este nevoie de profesioniști care să facă performanță în administrația publică locală și centrală pentru că mai sunt multe lucruri de făcut pentru a dezvolta România și trebuie să construim o societate și o administrație în folosul cetățenilor. Este o onoare să fii parte a acestei instituții de învățământ superior, locul cel mai potrivit pentru a începe o carieră de succes”.

De asemenea, la festivitate au participat, din partea Universității din București, conf. univ. dr. Ana-Maria Vlăsceanu, prorector pentru Legislație, conformitate, relații de muncă și achiziții publice al UB, și prof. univ. dr. Magdalena Iordache-Platis, prorector pentru Studenți, managementul calității, sustenabilitate și responsabilitate socială al UB. Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București a fost reprezentată de conf. univ. dr. Marius Jula, decanul FAA, de prof. univ. dr. Paul Marinescu, cadru didactic la FAA, precum și de Silvia-Andreea Baidac, președinta Asociaţiei Studenţilor din Administraţie şi Afaceri.

„Vă urez bun-venit la deschiderea noului an universitar la Facultatea de Administrație și Afaceri. Este o onoare pentru noi să vă avem astăzi aici și să trăim, împreună, entuziasmul unui nou început. Acest început este, de fapt, o continuare a unei tradiții începute de Universitatea din București acum 160 de ani, când domnitorul Alexandru Ioan Cuza a semnat decretul de înființare a instituției noastre. Vreau să vă asigur că Facultatea de Administrație și Afaceri, prin cele peste 200 de cadre didactice și cercetători ai săi, va reprezenta, pentru fiecare dintre dumneavoastră, punctul de plecare pentru”, a fost mesajul transmis de conf. univ. dr. Marius Jula, decanul Facultății de Administrație și Afaceri, studenților care au făcut ca Amfiteatrul „R3 Nicolae Teclu” al Facultății de Chimie să fie neîncăpător.

În încheierea festivității, conf. univ. dr. Marius Jula, decanul Facultății de Administrație și Afaceri i-a invitat pe studenți să-și cunoască viitorii profesori și să descopere sălile în care vor avea loc seminarele, atelierele și cursurile pe parcursul noului an universitar 2024-2025.

Potrivit Calendarului de cazare, în data de 02.10.2023 urmează să fie comunicate către Comisiile de cazare din facultăți locurile rămase disponibile în Căminele UB.

Potrivit deciziei Comisiei de cazare de la nivelul Facultății de Administrație și Afaceri, la etapa de redistribuiri vor putea participa atât studenții care au depus solicitări în prima etapă, cât și aceia care nu au transmis solicitările în termenul stabilit (adică până pe 16.09.2024).

STUDENȚII CARE AU DEPUS CERERE DE CAZARE ÎN PRIMA ETAPĂ ȘI NU AU FOST MULȚUMIȚI DE LOCUL PRIMIT SAU NU AU PRIMIT LOC DE CAZARE, VOR AVEA PRIORITATE ÎN FAȚA CELOR CARE NU AU DEPUS CEREREA DE CAZARE ÎN PRIMA ETAPĂ.

În atribuirea locurilor de cazare în această etapă a redistribuirilor se va ține cont, la fel ca în prima etapă, de punctajul calculat pe baza mediei obținute la examenul de admitere (pentru anul I licență și master) și pe baza mediei obținute după sesiunea de vară (pentru anii II și III licență și anul II master), în ordinea descrescătoare a punctajului.

Cererea de redistribuire este reprezentată de completarea formularului Google la adresa https://forms.gle/KSE55ekqh3wB2P3q8 în care este obligatorie încărcarea Cărții de identitate.

Perioada de depunere a cererilor de redistribuire prin completarea formularului Google este: 27.09.202401.10.2024.

 

Pentru orice întrebări legate de procedura de cazare pentru care nu găsiți răspuns în Metodologia și documentele postate pe site, puteți solicita răspuns la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Pagina 1 din 12

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.