secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Admitere studii tip Master

 2022

 Medii admitere FAA 2019

Medii admitere FAA 2020

Medii admitere FAA 2021

 Contact Secretariat

Admiterea la programele de master ale FAA se face online, în ordinea descrescătoare a mediei de concurs, în corelaţie cu opțiunile candidatului, în limita locurilor prezentate în oferta educațională pentru anul universitar 2022-2023. Candidaților care nu dispun de mijloace tehnice pentru înscrierea online, la sediul facultății li se pot pune la dispoziție aceste mijloace, cu condiția să aibă dosarul complet.

Pentru înscrierea la concursul de admitere, candidații trebuie să completeze complet  și corect (prin utilizarea diacriticelor acolo unde este cazul) toate câmpurile, din cadrul platformei, să încarce documentele solicitate, să selecteze programele de studii la care vor să se înscrie, respectiv să finalizeze încărcarea datelor și să achite taxa de înscriere.

Candidatul își asumă responsabilitatea cu privire la autenticitatea și corespondența dintre documentele încărcate în platformă și cele originale. Dacă la momentul înmatriculării se constată diferențe între documentele încărcate în platformă și cele orginale, prezentate la facultate, din eroare sau cu intenția de a frauda concursul, candidatul este eliminat din listele de admitere și poate atrage răspunderea civilă sau penală, după caz.

 

Înscrierile se fac online pe platforma de înscriere a facultatii în sesiunea iulie 2022.

                   Link-ul pentru accesarea platformei de înscrieri este https://admitere.faa.unibuc.ro/

   

Candidații care doresc să se înscrie online la sediul facultății situat în București, Bdul. Regina Elisabeta, nr. 4-12, Sectorul 3 trebuie să respecte măsurile de distanțare socială și programul de înscriere:

- de luni până vineri între orele 9.00 – 14.00

- sâmbata și duminica între orele 9.00 – 12.00.

Durata studiilor:                                 - 2 ani (4 semestre)

Taxă de înscriere la admitere:           - 150 lei/dosar

Taxă şcolarizare:                                 - 3300 lei/an

Candidaţii se pot înscrie la oricare dintre programele de studii universitare de master sau la toate, încărcând/depunând câte un dosar complet, pentru fiecare Program/Specializare.

Perioada de înscriere:     

Platforma de înscriere va funcționa începând cu data de 11 iulie 2022, ora 09.00 și se va închide pe 21 iulie 2022, ora 14.00

Departajarea candidaţilor se va face în funcţie de următoarele criterii:

  1. Media generală a anilor de studii de licenţă;
  2. Media examenului de licenţă.

 

PROGRAME DE STUDII UNIVERSITARE DE MASTER 2022/2023

 

Domeniul

Denumirea

programului de studii universitare de MASTER

Forma de învățământ

Locuri

MODALITATEA DE EXAMINARE

 

Administrarea afacerilor

Consultanţă în Afaceri (în lb. Engleză) /

Business consulting

IF

50

- proba eliminatorie (eseu motivațional în limba Engleză), notată cu calificativul ADMIS/RESPINS;*

- 50% media generală a anilor de studii de licență;

- 50% media examenului de licență.

 

Economie Comportamentală (în lb. Engleză) / Behavioural Economics

IF

50

 

Consultanţă în Afaceri

IF

50

- 50% media generală a anilor de studii de licență;

- 50% media examenului de licență.

 

Administrarea Afacerilor Mici şi Mijlocii

IF

50

 

Ştiinţe administrative

Administrarea Politicilor Publice în Uniunea Europeană

IF

50

- 50% media generală a anilor de studii de licență;

- 50% media examenului de licență.

 

Administrarea şi Dezvoltarea Resurselor Umane

IF

50

 

Administraţie Publică şi Eficienţa Sistemului Administrativ

IF

50

 

Administrarea Relaţiilor Publice şi Asistenţă Managerială

IF

50

 

Managementul Crizelor

IF

50

 

Managementul Achizițiilor Publice

IF

50

 

Marketing

Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor

IF

50

- 50% media generală a anilor de studii de licență;

- 50% media examenului de licență.

 

* Proba eliminatorie (eseu motivațional în limba Engleză), notată cu calificativul ADMIS/RESPINS, va fi reprezentată de trimiterea eseului (de maximum o pagină), încărcat o dată cu documentele de înscriere.  Dacă înscrierea se face la sediul facultății eseul va fi depus cu documentele de înscriere.

** Candidații care au certificate tip Cambridge, Oxford, TOEFL, IELTS (depuse la dosarul de înscriere – copie simplă), nu trebuie să susțină proba eliminatorie.

 

Departajarea candidaţilor se va face în funcţie de următoarele criterii:

Media generală a anilor de studii de licenţă;

Media examenului de licenţă.

 

ACTELE NECESARE LA ÎNSCRIERE:

 

Pentru înscrierea ONLINE, documentele menționate mai jos, vor fi scanate și încărcate pe platforma care va fi pusă la dispoziție de facultate  Link-ul pentru accesarea platformei de înscrieri este https://admitere.faa.unibuc.ro/ .

 

  1. Diploma de bacalaureat (POZĂ față-verso, format JPG);
  2. Diploma de licenţă/adeverință (POZĂ față-verso, format JPG) / adeverinţă de licenţă (la serie diplomă se va completa A – de la adeverință și numărul și data de pe adeverință) - pentru promoţia 2022;
  3. Suplimentul la diploma de licență (POZĂ față-verso, format PDF), pentru promoția 2022 în locul suplimentului la diplomă se va incărca adeverința de licență, în format PDF;
  4. Certificat de naştere (POZĂ față-verso, format JPG);
  5. Certificat de căsătorie (dacă este cazul) (POZĂ față-verso, format JPG);
  6. C.I. (POZĂ format JPG);
  7. fotografie tip B.I(POZĂ format JPG);
  8. Adeverinţă medicală (POZĂ față-verso, format JPG);
  9. Taxa de înscriere va fi generată de platformă,  se poate plăti:

- online, cu cardul, la https://po.unibuc.ro/admitere.php  (numai taxa de admitere de 150 lei, taxa de confirmare loc de 650 lei, se va plati la https://po.unibuc.ro/studiu_master.php  )

- la sediul Facultăţii de Administraţie şi Afaceri, în momentul înscrierii;

- la ORICE SEDIU BCR – în contul: RO41RNCB0076010452620055 (se va preciza numele candidatului și denumirea programului)

 

 

IMPORTANT!!!

Candidații trebuie să specifice opțiunea pentru forma de finanțare BUGET sau/ și TAXĂ.

Candidații care au absolvit un alt program de master pe locuri de la buget (2 ani de studii finanțați de la bugetul de stat) pot bifa la înscriere doar opțiunea TAXĂ.

Candidații sunt admiși în ordinea mediilor, până la completarea locurilor disponibile - buget/taxă.

 

 

Toți candidații declarați ”ADMIS” au obligația de a confirma locul obținut, conform informațiilor puse la dispoziție de către comisia de admitere, publicate odată cu afișarea listelor cu rezultatele concursului de admitere.

Nerespectarea de către candidați a termenelor indicate duce la pierderea locului obținut.

 

 

La finalul fiecărui an de studii, locurile de la buget se redistribuie în cadrul procesului de reclasificare, în funcție de performanța academică. Astfel, un student admis la taxă în anul I poate beneficia în anul următor de un loc la buget, dacă performanțele academice îi permit acest lucru.

 

PLATA ONLINE TAXA DE ADMITERE STUDII UNIVERSITARE PENTRU MASTER

 

Candidații care doresc să depună documentele pentru recunoașterea și echivalarea diplomei de bacalaureat obținută în străinătate direct, online, la Facultatea de Administrație și Afaceri, Universitatea din București, trebuie să să trimită pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. toate documentele cerute de CNRED plus cererea de echivalare a diplomei, declarația candidatului în română sau engleză sau franceză și adresa de email, în vederea transmiterii de către Comisia de Recunoaștere și Echivalare, pe mail, a documentului în care este echivalată media din străinătate în sistemul de notare românesc. 

 

ADRESA:
B-dul Regina Elisabeta, nr. 4 – 12, etaj 1, Sector 3, Bucureşti, România

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.