secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

 

Eveniment în cadrul programului de master: Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor

 

În perioada 2 – 5 Iulie 2020, în cadrul centrului de conferințe al Hotel Plutitor Splendid - Delta Dunării, a avut loc Workshop-ul "Marketing Strategic, Turism și Inteligență Artificială", organizat în cadrul programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor (www.faa.ro/msmv), de la Facultatea de Administrație și Afaceri. Evenimentul a reunit studenți, profesori și antreprenori, care au avut parte de o paletă largă de activități: prelegeri tematice, dezbateri și activități practice privind inteligența  artificială și promovarea online.

 

Eveniment în cadrul programului de master: Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor

 

În perioada 1 – 3 Noiembie 2019, la Centrul de Conferințe al Universității din București de la Sinaia – Cumpătu, a avut loc Workshop-ul "Marketing Strategic, Geomarketing, Inteligență Artificială și Asigurări ", organizat în cadrul programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor (www.faa.ro/msmv), de la Facultatea de Administrație și Afaceri. Evenimentul a reunit studenți, profesori și antreprenori, care au avut parte de o paletă largă de activități: prelegeri tematice, dezbateri și activități practice privind inteligența  artificială și promovarea online.

Studenții de la masterul “Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor” ( www.faa.ro/msmv ), de la Facultatea de Administrație și Afaceri, au participat la realizare unor campanii inteligente de marketing, privind evenimentul Haloween ca tema principala de atragere a clienților. 

La această campanie, au avut ca tema principală, folosirea informațiilor primite la Summitul GPEC 2019. 

 

O parte din studenții de la masterul “Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor” ( www.faa.ro/msmv ), de la Facultatea de Administrație și Afaceri, au participat la cea mai importantă serie de evenimente E-Commerce & Marketing Online din România și Europa Centrală și de Est.  Aceștia au participat la toate evenimentului summitului și apoi au aplicat la ore notiunile prezentate.

GPeC înseamnă două ediții de Conferință GPeC SUMMIT în fiecare an, Speakeri și Conținut Premium, E-Commerce Expo, Masterclasses, Workshops, Networking cu peste 2.000 de participanți anual, Competiția Magazinelor Online, Cursuri de E-Commerce și Marketing Online, Comunitate, Resurse Utile tuturor celor care activează în E-Commerce și, evident, Gala Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Online Românesc.

 

O parte din studenții de la masterul “Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor” ( www.faa.ro/msmv ) și de la specializarea Marketing de la Facultatea de Administrație și Afaceri, au participat ca voluntari la organizarea Summitului GPEC 2019, evenimentul cu cele mai importante conferințe și workshopuri din E-Commerce și Marketing Online, din România și Europa Centrală și de Est.  

O parte din studenții de la masterul “Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor” ( www.faa.ro/msmv )  de la Facultatea de Administrație și Afaceri, au avut plăcerea de a participa la o vizită de lucru la Aeroclubul Teritorial  "Aurel Vlaicu" București, unde au învățat lucruri noi despre activitățile de marketing ale Aeroclubului, despre istoria aviatică a acestuia dar au și vizitat hangarele unde au văzut diverse aeronave, atât cu motor, cât și fără motor (planoare).

 

Eveniment în cadrul programului de master: Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor

 

În perioada 31 Mai – 2 Iunie 2019, la Centrul de Conferințe al Universității din București de la Sinaia – Cumpătu, a avut loc Workshop-ul "Marketing strategic, Geomarketing și Asigurări", organizat în cadrul programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor (www.faa.ro/msmv), de la Facultatea de Administrație și Afaceri. Evenimentul a reunit studenți, profesori și antreprenori, care au avut parte de o paletă largă de activități: prelegeri tematice, dezbateri și activități practice privind promovarea online și dimensiunea spațială a marketingului.

Pagina 2 din 6

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.