secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Slider

  2025

International Students

Informatii admitere Etnici Români- locuri studii master

Contact Secretariat

Medii admitere FAA                             

DOWNLOAD Documente Admitere Studii Master FAA

Admiterea la programele de master ale FAA se face online, în ordinea descrescătoare a mediei de concurs, în corelație cu opțiunile candidatului, în limita locurilor prezentate în oferta educațională pentru anul universitar 2025-2026. Candidaților care nu dispun de mijloace tehnice pentru înscrierea online li se pot pune la dispoziție aceste mijloace, la sediul facultății, cu condiția să aibă toate documentele solicitate.

Pentru înscrierea la concursul de admitere, candidații trebuie să completeze complet  și corect (prin utilizarea diacriticelor acolo unde este cazul) toate câmpurile, din cadrul platformei, să încarce documentele solicitate, să selecteze programele de studii la care vor să se înscrie, respectiv să finalizeze încărcarea datelor și să achite taxa de înscriere.

Candidatul își asumă responsabilitatea cu privire la autenticitatea și corespondența dintre documentele încărcate în platformă și cele originale. Dacă la momentul înmatriculării se constată diferențe între documentele încărcate în platformă și cele originale, prezentate la facultate, din eroare sau cu intenția de a frauda concursul, candidatul este eliminat din listele de admitere și poate atrage răspunderea civilă sau penală, după caz.

 

Înscrierile se fac online pe platforma de înscriere a facultății în sesiunea 2025.

Link-ul pentru accesarea platformei de înscrieri este https://admitere.faa.unibuc.ro/ (va fi activ doar în perioada admiterii). 

 

Candidații care doresc să se înscrie online la sediul facultății situat în București, Bdul. Regina Elisabeta, nr. 4-12, Sectorul 3 trebuie să respecte programul de înscriere: 

- de luni până vineri între orele 9.00 – 14.00

 

Calendar admitere:

- 10 - 22 iulie 2025 - înscrieri ;

- 24 iulie 2025 - afișarea rezultatelor, pe site-ul facultății;

- 24 -27 iulie 2025 - confirmarea locurilor prin depunerea documentelor fizic la secretariatul facultății;

- 28 iulie 2025 - afișarea rezultatelor finale.

 

Platforma de înscriere va funcționa începând cu data de 10 iulie 2025, ora 09.00 și se va închide pe 22 iulie 2025, ora 14.00.

Durata studiilor:                                  - 2 ani (4 semestre)

Taxă de înscriere la admitere:             - 150 lei/program

Taxă școlarizare:                                 - 5000 lei

 

Candidaţii se pot înscrie la oricare dintre programele de studii universitare de master sau la toate, selectând opțiunea(ile) pentru fiecare program(e)/specializare(i) dorit(e).

 

Candidații cu diplome de bacalaureat și/sau licență (sau echivalent), eliberate de alte instituții decât Ministerul Educației din România, trebuie să parcurgă pașii menționați aici.

Informatii echivalare acte master: https://drive.google.com/file/d/1YQ6SoXGjz-IgH2gXqT1tU6F8ohngiOqL/view
Documente echivalare acte master: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1anmXVkBNvXu333VBdEjkgyqJq6Jn6wNn
 

Departajarea candidaţilor se va face în funcţie de următoarele criterii:

  1. Media generală a anilor de studii de licenţă;
  2. Media examenului de licenţă.

 

PROGRAME DE STUDII UNIVERSITARE DE MASTER

 

Domeniul

Denumirea

programului de studii universitare de MASTER

Forma de învățământ

Locuri

MODALITATEA DE EXAMINARE

Administrarea afacerilor

Secretar: Chiriță Mariana 0761068749

Consultanţă în Afaceri (în lb. Engleză) /

Business consulting

IF

40

- proba eliminatorie (eseu motivațional în limba Engleză), notată cu calificativul ADMIS/RESPINS;*

- 50% media generală a anilor de studii de licență;

- 50% media examenului de licență.

Economie Comportamentală (în lb. Engleză) / Behavioural Economics

IF

40

Administrarea Afacerilor Mici şi Mijlocii  (în lb. Engleză)

IF

40

Consultanţă în Afaceri

IF

40

- 50% media generală a anilor de studii de licență;

- 50% media examenului de licență.

Administrarea Afacerilor Mici şi Mijlocii

IF

40

Ştiinţe administrative

Secretar: Preda Alina 0764355646

Administrație și Politici Publice în Uniunea Europeană

IF

50

- 50% media generală a anilor de studii de licență;

- 50% media examenului de licență.

Administrarea şi Dezvoltarea Resurselor Umane

IF

50

Administraţie Publică şi Eficienţa Sistemului Administrativ

IF

50

Administrarea Relaţiilor Publice şi Asistenţă Managerială

IF

50

Managementul Crizelor

IF

50

Managementul Achizițiilor Publice

IF

50

Politici publice pentru domeniile energiei, schimbărilor climaterice și sustenabilității (în limba Engleză)

 

IF

50

- proba eliminatorie (eseu motivațional în limba Engleză), notată cu calificativul ADMIS/RESPINS;*

- 50% media generală a anilor de studii de licență;

- 50% media examenului de licență.

Marketing

Strategii de Marketing Online și Managementul Vânzărilor

Secretar: Preda Alina 0764355646

IF

50

- 50% media generală a anilor de studii de licență;

- 50% media examenului de licență.

Marketingul inovării și managementul brandului (în limba Engleză)

IF

 75

- proba eliminatorie (eseu motivațional în limba Engleză), notată cu calificativul ADMIS/RESPINS;*

- 50% media generală a anilor de studii de licență;

- 50% media examenului de licență.

Cibernetică

 și statistică

 

Analiză de date în afaceri (în limba Engleză)

Secretar: Dodu Gina  0764438797

IF

50

- proba eliminatorie (eseu motivațional în limba Engleză), notată cu calificativul ADMIS/RESPINS;*

- 50% media generală a anilor de studii de licență;

- 50% media examenului de licență.

 

* Proba eliminatorie (eseu motivațional în limba Engleză), notată cu calificativul ADMIS/RESPINS, va fi reprezentată de trimiterea eseului (de maximum o pagină - în care se va menționa programul/programele pentru care se face înscrierea), încărcat o dată cu documentele de înscriere. 

*Candidații care au certificate tip Cambridge, Oxford, TOEFL, IELTS sau au absolvit program de studii universitare de licență cu predare în limba engleză (încărcate pe platforma de înscriere – copie simplă), nu trebuie să susțină proba eliminatorie.

ACTELE NECESARE LA ÎNSCRIERE:

Pentru înscrierea ONLINE, documentele menționate mai jos, vor fi scanate și încărcate pe platforma care va fi pusă la dispoziție de facultate.

    1. Diploma de bacalaureat față - verso (1 document PDF);
    2. Diploma de licenţă față - verso sau adeverinţă de licenţă pentru promoţia 2025 (1 document PDF);
    3. Suplimentul la diplomă față-verso (1 document PDF) sau adeverinţă de licenţă (pentru promoţia 2025), care să includă media generală de absolvire a anilor de licență;
    4. Certificat de naştere;
    5. Certificat de căsătorie (dacă este cazul);
    6. C.I.;
    7. Adeverinţă medicală tip, eliberată de cabinetele medicale universitare sau de la medicul de familie, din care să rezulte că este apt pentru facultatea la care candidează;
    8. Taxa de înscriere la concursul de admitere sau documentul care dovedeşte scutirea de această plată (Scutirea de la plata acestor taxe se face numai pe baza documentelor doveditoare prezentate de candidați şi prevăzute în Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere 2025 . Taxa de înscriere se plătește direct în aplicația de înscriere - https://admitere.faa.unibuc.ro/ 

       

 IMPORTANT!!!

 

Candidații trebuie să specifice opțiunea pentru forma de finanțare BUGET sau/ și TAXĂ.

Candidații care au absolvit un alt program de master pe locuri de la buget (2 ani de studii finanțați de la bugetul de stat) pot bifa la înscriere doar opțiunea TAXĂ.

Candidații sunt admiși în ordinea mediilor, până la completarea locurilor disponibile - buget/taxă.

   

 

Toți candidații declarați ”ADMIS” au obligația de a confirma locul obținut, conform informațiilor puse la dispoziție de către comisia de admitere, publicate odată cu afișarea listelor cu rezultatele concursului de admitere.

Nerespectarea de către candidați a termenelor indicate duce la pierderea locului obținut.

 

La finalul fiecărui an de studii, locurile de la buget se redistribuie în cadrul procesului de reclasificare, în funcție de performanța academică. Astfel, un student admis la taxă în anul I poate beneficia în anul următor de un loc la buget, dacă performanțele academice îi permit acest lucru.

  

 

ADRESA:
B-dul Regina Elisabeta, nr. 4 – 12, etaj 1, Sector 3, Bucureşti, România

 

 Contact Secretariat

 

 

Perioadă de înscriere: 15 ianuarie 2024  –  02 februarie 2024

Înscrierile se fac la secretariatul Facultății de Administrație și Afaceri, B-dul Regina Elisabeta nr. 4-12, etaj 1, sector 3, București, România

                             Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. telefon: 0213 053 741

Înscrieri online: https://forms.gle/JDJmCnZuKyD72cAf9

 

Programul E-Guvernare și principiile comunicării publice este creat de către Facultatea de Administrație și Afaceri, Universitatea din București în parteneriat cu Autoritatea pentru Digitalizarea României pentru a pregăti specialiști în E-Administrație și E-Democrație, care să aplice principiile guvernanței democratice și ale noii gestiuni publice cu ajutorul aplicațiilor IT. 

Cursurile programului se vor organiza in format hibrid, după ora 16.00.

 

Durata programului postuniversitar: opt săptămâni

Taxă școlarizare: 1500 lei 

Taxă înscriere: 100 lei/dosar

 

Acte necesare pentru înscriere:

-fișa de înscriere completată de către candidat,

-diploma de bacalaureat,

-diploma de licență,

-foaia matricolă sau supliment la diplomă,

-C.I.,

-certificat de naștere,

-certificat de căsătorie (dacă este cazul),

-dovada achitării taxei de înscriere (Cont IBAN BCR Facultatea de Administraţie şi Afaceri: RO41 RNCB0076010452620 055).

 

Proba examenului de admitere: 100% media examenului de licență;

Criteriul de departajare: media generală de finalizare a studiilor universitare de licență;

 

Sesiunea IULIE 2025

International Students

Informatii admitere Etnici Români- locuri studii licență

Contact Secretariat

Medii admitere FAA                             

Download Documente Admitere Studii Licenta FAA

 

Admiterea la programele de licență ale FAA se face online, în ordinea descrescătoare a mediei de concurs, în corelaţie cu opțiunile candidatului, în limita locurilor prezentate în oferta educațională pentru anul universitar 2025-2026. Candidații care nu dispun de mijloace tehnice pentru înscrierea online li se pot pune la dispoziție aceste mijloace, la sediul facultății, cu condiția să aibă toate documentele solicitate.

Pentru înscrierea la concursul de admitere, candidații trebuie să completeze corect (prin utilizarea diacriticelor acolo unde este cazul) și complet toate câmpurile, din cadrul platformei, să încarce documentele solicitate, să selecteze programele de studii la care vor să se înscrie, respectiv să finalizeze încărcarea datelor și să achite taxa de înscriere.

Candidatul își asumă responsabilitatea cu privire la autenticitatea și corespondența dintre documentele încărcate în platformă și cele originale. Dacă la momentul înmatriculării se constată diferențe între documentele încărcate în platformă și cele originale, prezentate la facultate, din eroare sau cu intenția de a frauda concursul, candidatul este eliminat din listele de admitere și poate atrage răspunderea civilă sau penală, după caz.

 Înscrierile se fac online pe platforma de înscriere a facultății în sesiunea 2025.

 Link-ul pentru accesarea platformei de înscrieri este https://admitere.faa.unibuc.ro/ (va fi activ doar în perioada admiterii). 

 Candidații care doresc să se înscrie online la sediul facultății situat în București, Bdul. Regina Elisabeta, nr. 4-12, Sectorul 3 trebuie să respecte programul de înscriere:

 - de luni până vineri între orele 9.00 – 14.00

 Facultatea de Administraţie şi Afaceri organizează admitere la următoarele programe de studii universitare de licenţă:

Administraţie publică;

Administrarea afacerilor;

Marketing;

Administrarea afacerilor (în limba engleză);

Cibernetică economică;

Administrarea afacerilor (la FOCȘANI).

  

1. La concursul de admitere la studii universitare de licență se pot înscrie absolvenți de liceu cu diploma de bacalaureat sau diploma echivalentă cu aceasta.

2. La admitere pot candida și cetățenii statelor membre ale Uniunii Europene, ai statelor aparținând Spațiului Economic European și ai Confederației Elvețiene, precum și cetățenii britanici și membrii familiilor acestora, în aceleași condiții prevăzute de lege pentru cetățenii români, inclusiv în ceea ce privește taxele de școlarizare.

 Candidații se admit pentru cele șase programe/specializări în baza concursului, în funcție de:

Ø Proba 1         

- 50% nota probei scrise la Limba și literatura română a examenului de bacalaureat

Ø Proba 2           

- 50% nota probei scrise la una din disciplinele examenului de bacalaureat (la alegerea candidatului): Economie, Matematică, Sociologie, Psihologie, Filosofie, Istorie, Geografie, Informatică sau Logică și argumentare, Fizică, Chimie etc.).

Ø Pentru programul Administrarea afacerilor (în limba Engleză)/Business Administration proba eliminatorie (eseu motivațional în limba Engleză), notată cu calificativul ADMIS/RESPINS, va fi reprezentată de trimiterea eseului (de maximum o pagină - în care se va menționa programul pentru care se face înscrierea), încărcat o dată cu documentele de înscriere.

Candidații care au certificate tip Cambridge, Oxford, TOEFL, IELTS sau sunt absolvenți de liceu bilingv - Engleză, nu trebuie să susțină proba eliminatorie.

Candidații se pot înscrie la oricare dintre programele de studii universitare de licenţă sau la toate selectând opțiunea(ile) pentru fiecare program(e)/specializare(i) dorit(e).

Candidații cu diplome de bacalaureat sau echivalent, eliberate de alte instituții decât Ministerul Educației din România, trebuie să parcurgă pașii menționați aici.

 Informatii echivalare acte licenta: https://drive.google.com/file/d/1K5aTKs6rveEQ7fxnlu3Ly5cD_fXYFS4e/view

 Departajarea candidaţilor se va face în funcţie de următoarele criterii:

  1. Media examenului de bacalaureat;
  2. Nota probei scrise la Limba și literatura româna a examenului de bacalaureat.

Perioada de înscriere:          

 

- 05 -14 iulie 2025 - înscrieri;

- 16 iulie 2025 - afișarea rezultatelor, pe site-ul facultății;

- 16 - 21 iulie 2025 - confirmarea locurilor prin depunerea documentelor fizic la secretariatul facultății;

- 22 iulie 2025 - afișarea rezultatelor finale.

Platforma de înscriere va funcționa începând cu data de 05 iulie 2025, ora 09.00 și se va închide pe 14 iulie 2025, ora 14.00.         

                                    

  *Având în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), vă informăm că afișarea rezultatelor concursului de admitere, se va face in baza numărului de dosar generat de platformă la momentul trimiterii dosarului.    

         

Informaţii despre admiterea la programele de licenţă:

 

 

Titlul acordat

Denumirea

programului de studii universitare de LICENŢĂ

Număr locuri

Buget

Locuri cu Taxă

Buget*

Romi

Absolvenți de licee situate în mediul rural

Sistemul de protecție socială

Locuri dedicate persoanelor încadrate în grad de handicap

Licențiat în Ştiinţe administrative

Administraţie publică (acreditat)

Secretar: Alexandru Gina 0765543604

250 locuri

Licențiat în Ştiinţe economice

Administrarea afacerilor (acreditat)

Secretar: Alexa Raluca 0786391233

200 locuri

Marketing (acreditat)

Secretar: Dodu Gina 0764438797

150 locuri

Administrarea afacerilor - în limba engleză (acreditat)

Secretar: Dodu Gina 0764438797

75 locuri

Administrarea afacerilor (la Focșani) (acreditat)

Secretar: Alexa Raluca 0786391233

75 locuri

Cibernetică economică (acreditat)

Secretar: Chiriță Mariana 0761068749

75 locuri

Taxa de înscriere

150 lei / program

Taxă înmatriculare

50 lei/la confirmarea locului

Taxa de şcolarizare

5000 lei / an

Durata studiilor

3 ani / 6 semestre

   

ACTELE NECESARE PENTRU ÎNSCRIERE:

    • Diploma de bacalaureat față-verso (1 document PDF);
    • Certificat de naştere;
    • Certificat de căsătorie (dacă este cazul);
    • C.I.;
    • Adeverinţă medicală tip eliberată de cabinetele medicale școlare sau de la medicul de familie, din care să rezulte că este apt pentru facultatea la care candidează;
    • Taxa de înscriere la concursul de admitere sau documentul care dovedeşte scutirea de această plată (Scutirea de la plata acestor taxe se face numai pe baza documentelor doveditoare prezentate de candidați şi prevăzute în Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere 2025 . Taxa de înscriere se plătește direct în aplicația de înscriere - https://admitere.faa.unibuc.ro/ 

 

  

IMPORTANT!!!

 

Toți candidații declarați ”ADMIS” au obligația de a confirma locul obținut, conform informațiilor puse la dispoziție de către comisia de admitere, publicate odată cu afișarea listelor cu rezultatele concursului de admitere.

Nerespectarea de către candidați a termenelor indicate duce la pierderea locului obținut.

   

La refacerea clasamentului, după expirarea primei etape de confirmare a locului ocupat, vor fi luați în calcul doar candidații aflați pe lista de așteptare care și-au exprimat intenția de a ocupa un loc prin aducerea documentelor la secretariat.

 

 

La finalul fiecărui an de studii, locurile de la buget se redistribuie în cadrul procesului de reclasificare, în funcție de performanța academică. Astfel, un student admis la taxă în anul I poate beneficia în anul următor de un loc la buget, dacă performanțele academice îi permit acest lucru.

  


 

 

 Candidații care doresc să depună documentele pentru recunoașterea și echivalarea diplomei de bacalaureat obținută în străinătate direct, online, la Facultatea de Administrație și Afaceri, Universitatea din București, trebuie să să trimită pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. toate documentele cerute de CNRED plus cererea de echivalare a diplomei, declarația candidatului în română sau engleză sau franceză și adresa de email, în vederea transmiterii de către Comisia de Recunoaștere și Echivalare, pe mail, a documentului în care este echivalată media din străinătate în sistemul de notare românesc.

ADRESA:
B-dul Regina Elisabeta, nr. 4 – 12, etaj 1, Sector 3, Bucureşti, România

 

Pagina 3 din 3

2800 +

Studenți

5 +

Studii Licență - Specializări

10 +

Studii Master

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.