secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Slider

 

EXAMEN DE FINALIZARE A STUDIILOR LA

PROGRAMUL DE STUDII DE LICENŢĂ

Sesiunea IUNIE 2025

Download Documente /Tematică/Programare/Cereri/etc Examen Studii Licenta FAA 

-PERIOADA DE ÎNSCRIERE:

23 IUNIE 2025 -        Administraţie publică; Business administration; Cibernetică economică; Administrarea afacerilor (la Focșani)

24 IUNIE 2025 -        Administraţie publică; Marketing;

25 IUNIE 2025 -        Marketing; Administrarea afacerilor;

26 IUNIE 2025 -        Administrarea afacerilor;

-PROGRAM DE ÎNSCRIERE:  Luni - Vineri -   09.00 - 14.00

-PROGRAMAREA PROBELOR: 

  • - Administraţie publică  -  PROBA (examen scris): 30 IUNIE 2025, Ora - 09.00 – 12.00

    - Business Administration -  PROBA  (examen scris): 30 IUNIE 2025,  Ora - 09.00 – 12.00

    - Cibernetică economică -  PROBA  (examen scris): 30 IUNIE 2025, Ora - 09.00 – 12.00

    - Administrarea afacerilor - PROBA  (examen scris): 30 IUNIE 2025, Ora - 14.00 - 17.00

    - Administrarea afacerilor  (la Focșani) - PROBA  (examen scris): 30 IUNIE 2025, Ora - 14.00 - 17.00

    - Marketing - PROBA (examen scris): 30 IUNIE 2025,   Ora - 14.00 - 17.00

     

  • ÎNSCRIERILE SE FAC LA SECRETARIAT ȘI ACTELE NECESARE SUNT:  
    1. CERERE TIP DE ÎNSCRIERE;
    2. 2 FOTOGRAFII tip B.I. ¾ pe hârtie fotografică;
    3. C.I. – 2 copii simple;
    4. FIȘA DE LICHIDARE (tip) - completată doar cu datele generale, pentru promoția 2025;
      1. Suplimentar, pentru studenții care au ridicat tabletă, trebuie pe fișa de lichidare să obțină semnătura de predare de la dna administrator Carmen Gheorghiță;
      2. Absolvenții altor promoții, vor depune la înscriere, fișa de lichidare cu toate semnăturile, conform formularului.
    5. FORMULAR BIROU STATISTICĂ–  (https://absolventi.unibuc.ro) - printat și semnat.

    Toate documentele se vor depune într-un dosar plic

Programarea activităţilor de

 finalizare a studiilor de master

SESIUNEA  2025

Download Documente /Tematică/Programare/Cereri/etc Examen Disertație Studii Master FAA 

  

PERIOADA DE ÎNSCRIERE:

24  IUNIE  2025, Programul de master din domeniul: Științe administrative (ADRU, MC); Administrarea afacerilor (CARO, EC)

- 25  IUNIE  2025, Programele de master din domeniul: Științe administrative (ARPAM, APPUE); Programele de master din domeniul: Administrarea afacerilor (CAEN, AAMM);

- 26 IUNIE  2025, Programele de master din domeniul: Științe administrative (MAP, APESA); Programele de master din domeniul:  Marketing (SMOMV); Programele de master din domeniul:  Cibernetică și statistică (ADA).

  PROGRAM DE ÎNSCRIERE:                     09.00 - 14.00

SUSŢINEREA  LUCRĂRII DE DISERTAŢIE:          

 

1 IULIE 2025

1. Administrație Publică și Eficiența Sistemului Administrativ – ora 9.00

2. Administrarea Relațiilor Publice și Asistență Managerială – ora 9.00

3. Administrarea și Dezvoltarea Resurselor Umane – ora 9.00

4. Managementul Achizițiilor Publice - ora 9.00

5. Managementul Crizelor – ora 9.00

6. Administrație și Politici Publice în Uniunea Europeană – ora 9.00

2 IULIE 2025

1. Administrarea Afacerilor Mici și Mijlocii – ora 9.00

2. Business consulting – ora 9.00

3. Consultanță în Afaceri (în limba română) – ora 9.00

4. Economie Comportamentală – ora 9.00

5. Strategii de Marketing Online și Managementul Vânzărilor– ora 9.00

6. Analiză de Date în Afaceri (în limba Engleză) - 09.00

  • ÎNSCRIERILE SE FAC LA SECRETARIAT:

 ACTELE NECESARE :

  1. CERERE TIP DE ÎNSCRIERE;
  2. C.I. – 2 copii simple;
  3. LUCRAREA DE DISERTAȚIE + CD (în format WORD) legată (varianta finală);
  4. REFERATUL PROFESORULUI COORDONATOR - 1 exemplar semnat de acesta;
  5. SINTEZA RAPORTULUI DE SIMILITUDINE (o pagina) - 1 exemplar semnat de profesorul coordonator;
  6. DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE (plagiat) - semnată de absolvent (tip);
  7. FIȘA DE LICHIDARE (tip) - completată doar cu datele generale, pentru promoția 2025;
    1. Suplimentar, pentru studenții care au ridicat tabletă, trebuie pe fișa de lichidare să obțină semnătura de predare de la dna administrator Carmen Gheorghiță;
    2. Absolvenții altor promoții, vor depune la înscriere, fișa de lichidare cu toate semnăturile, conform formularului.
  1. FORMULAR BIROU STATISTICĂ– ( https://absolventi.unibuc.ro )- printat și semnat.

 

Toate documentele se vor depune într-un dosar plic

  

Cererile se pot depune la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Download/Accesează Documente  Tabere Ștudențești  FAA 

 

SESIUNEA DE COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE ALE STUDENŢILOR
14 MAI 2015

 

 
 
Facultatea de Administrație și Afaceri organizează in data de 14 Mai 2015 o noua ediție a Sesiunii de Comunicări Științifice ale Studenților.
 
Sesiunea de Comunicări Științifice ale Studenților este deschisă tuturor studenților și masteranzilor înscriși la toate programele de licență și master ale Facultății de Administrație și Afaceri.
 
Pentru participare, sunt necesari următorii pași:
-       Studenții și masteranzii își vor alege o temă de cercetare, precum și un profesor coordonator.  Lucrările pot fi elaborate individual sau în echipe de max. 3 persoane.
-       Lucrările vor fi evaluate de către profesorul coordonator, care își va exprima acceptul ca lucrarea să fie prezentată în cadrul sesiunii.
-       Înscrierea lucrărilor se face prin e-mail la adresa:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până la data de 15 Mai 2015. Se pot înscrie și lucrări restrânse, rezumate ale unor proiecte mai ample sau propuneri de viitoare cercetări.
-       Lucrările complete trimise până la data de 15 iunie 2015 pot fi acceptate pentru publicare într-una dintre revistele Facultății de Administrație și Afaceri (http://www.faa.ro/index.php/publicatii-reviste).
 

Termene limită

·         07 mai  – Trimiterea prezentărilor pentru sesiune
·         08 mai  – Acceptarea temei și a prezentării
·         14 mai  – Sesiunea de comunicări științifice 
·         15 iunie  – (opțional) Trimiterea lucrărilor finale pentru publicare în revistele facultății 
 
Sesiunea de Comunicări Științifice este expresia dorinței noastre de a oferi studenților și masteranzilor, deopotriva, un mediu propice pentru dobândirea abilităților practice necesare dezvoltării profesionale. Prin această ediție a sesiunii de comunicări, dorim ca studenții și masteranzii să se familiarizeze cu metodele de cercetare, precum și cu rigorile redactării unei lucrări științifice, pe care le pot aplica și în redactarea lucrărilor de licență și disertație. În plus, susținerea lucrării în cadrul sesiunii va da ocazia studenților să obțină un feed-back real din partea colegilor și profesorilor asupra cercetărilor lor, precum și să dobândească aptitudini de prezentare și comunicare.
Evenimentul va reuni toate domeniile Facultății: administrarea afacerilor, administrație publică, marketing.Studenții și masteranzii facultății vor pregăti lucrări științifice din domeniile lor de interes, alese împreunăcu profesorii îndrumători.

https://unibuc.ro/student-ub/regulamente-si-taxe/

Cont IBAN BCR Facultatea de Administraţie şi Afaceri: RO41 RNCB0076010452620 055

Explicaţie la transfer bancar: Taxă studiu la licenţă / master / doctorat / Nume şi prenume student / Facultatea / Anul de studiu

 

PLĂŢI TAXE ONLINE

TAXE ADMITERE
 
TAXE DE STUDIU PENTRU ANUL UNIVERSITAR 2019 – 2020 (valabile din 01.10.2019)
 Taxa de studiu se achită astfel:

a)anual, taxa integrală până la data de 30 octombrie a anului în curs 

b)semestrial, 50% din taxa anuală, în primele 30 de zile calendaristice de la începerea fiecărui semestru.

 

 

Pagina 2 din 3

2800 +

Studenți

5 +

Studii Licență - Specializări

10 +

Studii Master

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.