secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Prezentarea Programului Oficial de Internship al Guvernului României, ediţia 2019, la Facultatea de Administrație și Afaceri a UB

Prezentarea Programului Oficial de Internship al Guvernului României, ediția 2019, la Facultatea de Administrație și Afaceri a UB




Joi, 18 aprilie 2019, la Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București va avea loc prezentarea Programului Oficial de Internship al Guvernului României, ediția 2019. Evenimentul va avea loc în sala 5 (demisol, clădirea Facultății de Matematică și Informatică, Bd. Regina Elisabeta, nr. 4-12).

Programul Oficial de Internship al Guvernului României, ediția 2019, organizat de Secretariatul General al Guvernului, în calitate de instituție organizatoare, este dedicat studenților și absolvenților formelor de învățământ din România și din străinătate.

Pe perioada programului de internship, internii vor beneficia de o indemnizație lunară de internship în valoare de 2.080 de lei brut, iar la finalul perioadei de internship vor primi un certificat de internship din partea Secretariatului General al Guvernului.

Studenții și absolvenții sunt invitați să aplice pentru cele 200 de locuri disponibile în Guvern, ministere, instituții și autorități publice. Programul, ajuns la a VII-a ediție, se va derula în această vară în perioada 15 iulie – 13 septembrie și va oferi participanților posibilitatea să se acomodeze cu modul de lucru al administrației publice centrale.

Dincolo de activitatea zilnică, internii vor participa la discuții și întâlniri de lucru cu miniștri, secretari de stat, specialiști în diferite domenii de competență, precum și la training-uri și workshop-uri tematice.

Calendarul de organizare și desfășurare a ediției 2019 a Programului Oficial de Internship al Guvernului României poate fi accesat aici.

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.