secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Sesiunea de comunicări științifice studențești: Antreprenoriat sustenabil în contextul industriei 4.0

Marți, 5 noiembrie 2024, Societatea Antreprenorială Studențească (UNIHUB) organizează, în parteneriat cu Facultatea de Administrație și Afaceri a Universității din București, cea de-a VI-a ediție a sesiunii de comunicări științifice studențești pe teme de antreprenoriat: „Antreprenoriat sustenabil în contextul industriei 4.0”.

Evenimentul este deschis studenților care doresc să-și prezinte ideile de afaceri, dar și proiectele de cercetare pe tematica antreprenoriatului, membrilor comunității Universității din București. Cadre didactice, antreprenori și cercetători vor oferi sprijin studenților UB. Ediția din 2024 a sesiunii de comunicări științifice studențești pe teme de antreprenoriat este organizată în cadrul proiectului CNFIS-FDI-2024-F-0065-Studenții și absolvenții UB – antreprenori de succes, antreprenori sustenabili (SMARTBUSINESS).

În cadrul acestui eveniment, sunt așteptate propuneri de prezentări dedicate dezvoltării antreprenoriatului în România dar nu numai, ideilor de afaceri, poveștilor de succes din antreprenoriatul românesc și internațional, diferitelor analize și puncte de vedere privind antreprenoriatul.

Participanții pot analiza modalități prin care ideile inovatoare pot fi transformate în afaceri de succes, pot oferi exemple de companii care au devenit repere pe piață grație inovațiilor, pot investiga proiecte de antreprenoriat social și pot pune în discuție aspecte ce țin de educația antreprenorială în universități sau diferite aspecte ale interacțiunii dintre universitate și mediul de afaceri.

Participanții pot propune, de asemenea și lucrări restrânse, rezumate ale unor proiecte mai ample, propuneri de viitoare cercetări sau rezultate ale lucrărilor de licență proprii. Toți participanții vor primi o diplomă de participare.

Temele abordate (fără a se limita la acestea):

  • Antreprenoriatul – oportunitate de carieră pentru studenți;
  • Antreprenoriat și responsabilitate socială;
  • Antreprenoriat, inovație și tehnologie;
  • Antreprenoriat educațional, cultural și social;
  • Antreprenoriat medical și pentru sănătate;
  • Promovarea culturii antreprenoriale;
  • Modele de afaceri, transformare digitală și gândire inovatoare;
  • Educația antreprenorială și dezvoltarea durabilă;
  • Elemente de management/marketing la nivelul start-up-urilor;
  • Exemple de bune practici în afaceri.

Recomandări pentru prezentare: Timpul alocat unei prezentări este de maximum 15 minute; prezentarea va cuprinde între 10 și 15 slide-uri; structură recomandată (se personalizează în funcție de specificul temei abordate): Introducere: problema cercetată, justificare/motivația alegerii temei respective, contextul – 2-3 slide-uri; Cercetarea proprie: analiza literaturii de specialitate, analiza proprie – 5-7 slide-uri; Concluzii – 2-3 slide-uri; Bibliografie 1-2 slide-uri.

Calendar și documente:

  • 31 Octombrie 2024: ultima zi de înscriere. Astfel, vă invităm să trimiteți propunerile dumneavoastră de participare până pe 31 Octombrie 2024, ora 13:00, folosind formularul disponibil: https://forms.gle/AAMb4HUC86YhFwTE8 

Prezentarea lucrării va fi realizată folosindu-se modelul de prezentare PowerPoint ce poate fi accesat aici: 2024_Template-prezentare iar documentul în format PowerPoint va fi transmis la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. nu mai târziu de 3 noiembrie 2024;

  • 4 Noiembrie 2024: Notificare acceptare prezentare; vă rugăm verificați mesajele transmise electronic la adresele instituționale comunicate în formularul de înregistrare;
  • 5 Noiembrie 2024: desfășurarea efectivă a evenimentului. Programul evenimentului poate fi accesat în curând. Locul de desfășurare – sala CA a Rectoratului UB (Șos. Panduri 90), începând cu ora 10.00.

Pentru informații suplimentare, puteți scrie la adresaAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.