secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Romanian Afrikaans Arabic Chinese (Simplified) English French German Greek Hungarian Italian Korean Polish Portuguese Russian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

(ȘAVADP2013)

 

Facultatea de Administrație a Universității din București alături de Asociația Romanian Institute for Market Intelligence Research (RIMIR) organizează prima ediție a Școlii de vară intitulată “Școală avansată de vară în analizarea datelor din piață 2013“ (ȘAVADP2013).

 

ȘAVADP2013 are în vedere realizarea de cursuri de formare de înaltă calitate pentru studenții din domeniul științelor socio-umane pentru dobândirea de competențe practice la statistică utilizând programul informatic IBM SPSS Statistics.

 

Studenții au astfel oportunitatea de a-și completa cunoștințele teoretice de statistică dobândite la cursuri cu un volum consistent de cunoștințe practice în programul SPSS. Competențele în domeniul statistic și în special în prelucrarea datelor în SPSS sunt apreciate atât ca profesie, în proiecte, cercetare, cât și de către piața muncii - absolvenților li se solicită expres în multe situații experiența practică.

 

Cursurile de formare se vor realiza în cadrul laboratorului de informatică al Universității din București și vor avea parte de un curs aplicat de la profesorii-traineri cu experiența didactică și de cercetare.

 

Evenimentul va avea loc în perioada 16-21 septembrie 2013. La sfârșitul celor 5 zile de pregatire intensivă, în urma unui examen de verificare a cunoștințelor, absolvenții vor primi un certificat de validare a competențelor eliberat și recunoscut de Universitatea din București.

 

ȘAVADP2013 înseamnă pe lângă activitatea de formare, un program prin care vor fi dezbătute elemente legate de proiecte și de cercetare, au posibilitatea să se reunească cei care împărtășesc valori comune privind utilizarea concretă a aparatului statistic și interacțiunea într-un mediu academic și constructiv. În weekend vor fi organizate ieșiri în oraș și discutii libere.

 

Pentru cei interesați, taxa de înscriere este de 500 RON, care va putea fi plătită integral sau în două rate, rata 1 de 300 RON până la data de 25 august și rata 2 de 200 RON până la data de 5 septembrie. Pentru cei care plătesc integral până la data de 25 august, taxa este de 400 RON. Studenții Universității din București vor plăti o taxă specială de 350 RON, dar nu mai tarziu de 25 august.


Mai multe informatii vor putea fi disponibile pe site-ul evenimentului la http://savadp2013.rimir.ro/

UNIVERSITATEA DIN BUCUREȘTI 
Facultatea de Administrație și Afaceri
 
în parteneriat cu 
 
Cercul de Resurse Umane  ASOCIAȚIA “ARTA REGALĂ” 
 
organizează :
 
 

ȘCOALA DE VARĂ
 
P.O.T.I. – Pentru OptimizareaTa Interioară
 
 
Motto : « Problema omenirii este ca oamenii inteligenți sunt plini de îndoieli, în timp ce oamenii proști sunt plini de încredere » 
          Charles Bukovski

 
Şcoala de Vară P.O.T.I. urmăreşte, pe tot parcursul programului, trei direcţii de dezvoltare a participanţilor - latura personală, cea profesională şi pe cea recreativă.
Pe parcursul celor șase zile studenţii vor lua parte la o gamă variată de training-uri, workshop-uri, seminarii şi prezentări, toate susţinute de profesionişti în domeniu, cu experienţă vastă în metodele de educaţie formală şi non-formală. Reprezentanţi ai mediului de afaceri, non-guvernamental şi antreprenori de succes, vor transmite cunoştinţe şi învăţăminte valoroase participanţilor P.O.T.I., ghidându-i pas cu pas pe drumul dezvoltării lor.
Sub atenta supervizare a specialiştilor, studenţii vor învăţa tehnici de branding personal, vorbire în public şi persuasiune, sau de consiliere în carieră…
Programul P.O.T.I. include de asemenea, dezvoltarea conceptelor de comunicare şi lucru în echipă, de managementul timpului şi al proiectelor, precum şi activităţi practice în care participanţii vor putea aplica în mod direct cunostinţele nou învăţate.
În plus, P.O.T.I. a pregătit pentru participantii săi, activităţi distractive şi recreative, precum excursii în zonă, team building-uri, jocuri de echipă, petreceri tematice, seri culturale, foc de tabară (cu respectarea reglementărilor legale în vigoare)...
 
·        Public țintă: studenți ai Universității din București
·        Cost / participant: 800 lei
·        Locul de desfășurare: Bușteni, cazare în camere duble/triple, în complexul Lotru-Dorna
·        Program:
 

Ziua 1 Ziua 2 Ziua 3 Ziua 4 Ziua 5 Ziua 6
Sosirea participanţilor și deschiderea Şcolii de Vară
P.O.T.I.
1. Organizare și eficiență personală.
Trainer:
Viviana Andone,
MMMConsulting International
2. Branding personal.
Trainer:
Eduard Varain,
Trainer &Coach, Develor Romania
3. Dezvoltare 
personală.
Trainer:
Florian Birlea,
Life coach
4. Zi dedicată excursiei la Brașov, în Aventura Parc.
5. Evaluarea participanților și acordarea diplomelor.
 
Plecarea
participanţilor.
Activităţi de cunoaştere a participanţilor, între ei şi cu trainerii. Activități de teambuilding  în aer liber, în împrejurimile Bușteniului:
- Mănăstirea Caraiman;
- Castelul Cantacuzino;
- cascada Urlătoarea;
- Babele și Sfinxul…
Activități de leadership în orașul Sinaia  și împrejurimi:
- Castelul Peleș;
- Mănăstirea Sinaia…
Activități de public speaking, în zona Bran -Moeciu: 
-   Castelul Bran;
-    Cheile Grădiștei…
Petrecere și închiderea oficială a taberei.
 
 

 
Pentru seara, am primit deja din partea dl. Constantin Spurcaciu, directorul Centrului Cultural « Aurel Stroe », invitația de a ne alătura localnicilor și turiștilor din Bușteni, în sala casei de cultură pentru vizionare de film, spectacol, muzică (ușoară, clasică, folk, populară…), în funcție de programul stabilit până la momentul începerii Școlii de Vară P.O.T.I. ( 28.07 – 02.08.2013).
 
Informatii și inscrieri la: dl. Eduard Varain
Mobil: 0723 25 01 25
Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
 
Fiecare intenție de participare, pentru confirmare din partea organizatorilor, trebuie anunțată inițial dnei prof.univ.dr. Cătălina Bonciu, pe adresa de mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Prima școală de vară a Centrului de Strategii Organzaționale și Leadership

17 - 22 iulie 2013

Școala de vară este un eveniment de training la cel mai înalt nivel.

Obiectivele școlii de vară sunt:

  • Să dezvolte tinerilor participanți cunoștințe fundamentale și abilități de leadership.
  • Să consolideze gândirea critică și abilitățile de interacțiune interpersonală, precum și capacitatea de analiză și de rezolvare de probleme.
  • Să dezvolte perspectiva globală și să promoveze abordarea interculturală în rândul participanților cu scopul de a consolida dorința lor de a servi comunitatea.

Fiecare participant va avea oportunitatea să se dezvolte individual în timp ce stabilește conexiuni cu oameni din domenii diferite.

 

Credem că fiecare persoană are nevoie de un bun set de abilități înainte să devină un leader efectiv în domeniul lor. Aici intervine Școala de Vară CSOL-UB.

Școala de Vară este un program de training adresat studenților și tinerilor profesioniști care își doresc să practice și să-și dezvolte abilitățile de leadership.

Participanții vor participa la sesiuni de training experiențiale și vor putea să dezvolte împreună proiecte inovative.

 

Descarcă broșura de prezentare (in curs de actualizare).

 

Programul Școlii de Vară: Abilități de Leadership 2013

 

Aplică la prima Școală de Vară a Centrului de Strategii Organizaționale și Leadership:

Completează formularul.

Termenul limită pentru aplicații este: 15 iunie a.c.



Detalii plată

Taxa de participare la Școala de Vară este de 450 LEI.

Modalitatea de plată

  • Plata taxei de participare se face prin transfer bancar folosind urmatoarele detalii:

    Asociatia Adamos
    Bucureşti, sector 3, str. Cpt. Nicolae Licăreţ nr. 6, bl. PM43, Ap. 57

    Cod de înregistrare fiscală (C.I.F): 29610201

    Raiffeisen Bank, Agenţia Decebal
    RO86 RZBR 0000 0600 1435 1741

    Detalii plata: participare Scoala de Vara Leadership

Gazdele noastre

Stațiunea Didactică și de Cercetări Ecologice de la Sinaia

Află mai multe despre acomodare

 

Partenerii noștri

Actualizare zilnică - Rezultate Admitere Master FAA - iulie 2025 - SMOMV, AAMM, CARO, CAEN, EC, APPUE, APESA, ADRU, ARPAM, MC, MAP, ADA, PPECS și AAMM EN
Citește mai departe...
Actualizare zilnica - Rezultate Admitere Licenţă - Iulie 2025 - Marketing, Administrarea Afacerilor, Administraţie Publică, Business Administration, Cibernetică Economică și Administrarea Afacerilor Focșani
Citește mai departe...
Admiterea pentru domeniul de doctorat Administrarea Afacerilor
Citește mai departe...
Concurs de planuri de afaceri: Startup EcoHub – ediția a II-a Câștigă o experiență internațională la Conferința Ecomondo din Italia!
Citește mai departe...
Prof. univ. dr. Mihaela Simionescu a fost aleasă membru al Consiliului Național al Cercetării Științifice
Citește mai departe...
Metodologie restituire taxă confirmare loc sau taxă admitere
Citește mai departe...
Laborator de neuromarketing
Citește mai departe...
Intreaba studentii despre admitere si cum sa devii student la FAA
Citește mai departe...
Rezultate examen licenţă FAA - AA, AP, CE, MK, BA - Iulie 2025
Citește mai departe...
Repartizarea studenţilor la examenul de disertatie - Iulie 2025
Citește mai departe...
Repartizarea studenţilor la examenul de licenţă - Iunie 2025
Citește mai departe...
„Reconfigurarea sectorului public în lumina schimbărilor tehnologice, economice și politice globale contemporane”, titlul ediției din 2025 a Atelierului de Guvernanță al Universității din București
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licență la disciplina CERCETARI DE MARKETING, Specializarea Marketing - iunie 2025
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licență la disciplina CYBERMARKETING, Specializarea Marketing - iunie 2025
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licenta la disciplina ANTREPRENORIAT SI ADMINISTRAREA AFACERILOR, specializarea Administrarea Afacerilor - iunie 2025
Citește mai departe...
STARTUP STEP BOOTCAMP - Data limită de înscrieri: 15 iunie 2025
Citește mai departe...
DECONTAREA ABONAMENTELOR STB
Citește mai departe...
Intalnirea dintre studentii anului I, de la programul de masterat BUSINESS CONSULTING (BC/CAEN) si dl ing Redai Rodian
Citește mai departe...
Teste de antrenament pentru examenul de licenta
Citește mai departe...
Universitatea din București, premiată la Gala Junior Achievement România – „Investește în educație”
Citește mai departe...

3200 +

Studenți

7 +

Programe tip Licență

15 +

Programe tip Master

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.