secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Romanian Afrikaans Arabic Chinese (Simplified) English French German Greek Hungarian Italian Korean Polish Portuguese Russian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

ARPAM

{tab Descriere ARPAM}

Coordonator Master:

Conf.Univ.Dr. Corina RĂDULESCU  
 

 
DESCARCĂ PLIANT ADMITERE

  • Vrei să te pregăteşti pentru o carieră de asistent manager și de PR?
  • Vrei să lucrezi în relaţii publice, în domeniul larg al asistenţei manageriale, în domeniul resurselor umane?
  • Vrei să fii conducător de departament sau firmă de comunicare și relații publice?
  • Vrei să te formezi în „ingineria” obținerii consensului (PR), să „construiești” opinia publică și să participi la educarea gusturilor consumatorului?
  • Vrei să fii specialist în domeniul managementului informaţiei şi comunicării, al publicității, al resurselor umane, bun coordonator în sfera managementului patrimoniului, specialist pe comportament şi cultură antreprenorială?      
  • Vrei să fii evaluator al rezultatelor obţinute în exercitarea profesiei de asistent manager, să colaborezi cu specialişti din alte domenii, să fii manager al calităţii muncii?

 
           
Programul de master ADMINISTRAREA RELAŢIILOR PUBLICE ŞI ASISTENŢĂ MANAGERIALĂ, organizat de către Facultatea de Administraţie şi Afaceri, Universitatea din Bucureşti vă oferă această şansă. Programul este acreditat de către ARACIS, începând cu anul 2009. Cadrul juridic actual de organizare şi funcţionare a programului de master este dat de Legea învăţământului nr.84/1995, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, Legea nr.128/2004 privind organizarea studiilor universitare cu modificările ulterioare, Legea nr.128/1997 privind Statutul personalului didactic, H.G. nr.404/2006 privind organizarea şi desfăşurarea studiilor de masterat, precum şi Carta Universităţii din Bucureşti.
 
Absolvenţii acestui master pot lucra în:
-  departamente și firme de comunicare și relații publice;
-  domeniul larg al asistenţei manageriale;
-  instituţii publice specializate în domeniul administraţiei publice la nivel central şi local;
-  sfera managementului informației și comunicării;
-  domeniul publicității;
-  domeniul resurselor umane;
-  sfera managementului patrimoniului;
-  organizaţii private care derulează activităţi producătoare şi/sau prestatoare de servicii pentru populaţie şi/sau întreprinderi;
-  asociaţii şi fundaţii care funcţionează în scopuri nonprofit şi în slujba cetăţenilor;
-  societăţi de training şi consultanţă;
-  firme publice sau private de diverse profiluri.
 
  
ADMITERE:
Admiterea se va face pe baza mediei aritmetice între nota finală a examenului de licenţă (30%) şi a notei obţinute la interviu (70%).
Bibliografia recomandată de Facultatea de Administrație și Afaceri pentru interviu o găsiți pe site-ul facultății http://www.faa.ro.index.php/studii-tip-master/admitere:
 1. Legea nr. 477 din 8 noiembrie 2004 , privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice;
2.  Statutul Funcţionarului Public – Legea 188/1999, republicată şi modificată;
3. Relații publice: Principii și strategii, autor Cristina Coman, Ed. Polirom, 2006, capitolele „Termenii de referinţă în definirea relaţiilor publice”(pp. 23 – 36), „Tipuri de activităţi specifice relaţiilor publice”(pp. 14 – 18), „Relaţiile publice ca proces” (pp. 36 – 38).
 
DURATA: 4 semestre (2 ani)
 
CREDITE:  Fiecare semestru însumează 30 de credite tranferabile; total: 120 de credite transferabile
 
OBIECTIVELE programului de master ARPAM pot fi sintetizate astfel:
- Formarea profesională de specialişti de înaltă calificare în administraţie şi economie prin învăţământ postuniversitar;
- Perfecţionarea în domeniul relațiilor publice și al asistenţei manageriale prin organizarea de cursuri la discipline de aprofundare şi de specialitate;
-  Acordarea de diplome şi certificate de studii corespunzătoare;
- Dezvoltarea activităţilor de cercetare ştiinţifică, consultanţă în domeniul culturii antreprenoriale şi organizaţionale, al sistemului de relaţii publice, al marketingului şi imaginii instituţionale;
- Perfecţionarea învăţământului, a cercetării ştiinţifice şi serviciilor prin adaptarea permanentă a conţinutului, tehnologiilor didactice şi metodelor de evaluare a proceselor de învăţământ şi cercetare la tendinţele de progres de pe plan mondial şi la dinamica dezvoltării economico-sociale a ţării;
- Sprijinirea cadrelor didactice pentru participarea la competiţii şi desfăşurarea cercetării ştiinţifice pe proiecte de cercetare ştiinţifică finanţate din fonduri naţionale şi ale U.E;
- Cooperarea cu universităţi din ţară şi străinătate pentru dezvoltarea unui învăţământ modern şi eficient.

CURSURI:
Strategii și tehnici de comunicare
Tehnici de documentare şi prelucrare a documentelor
Protocol şi relaţii publice
Imaginea instituțională
Strategii de comunicare digitală
Comunicare organizațională în mediul global
Redactare de documente
Managementul activităţii de secretariat
Managementul relaţiilor publice
Managementul marketingului
Managementul resurselor umane
Managementul proiectelor în Administrația Publică
Finanțe și contabilitate
Statistică aplicată
Legislaţia muncii
Elemente de drept civil
Drept administrativ
Comportament şi cultură antreprenorială
Cultură organizaţională în mediul de afaceri contemporan
Metode și tehnici de decizie
Managementul schimbării
Practică de specialitate – cercetare ştiinţifică, elaborare disertaţie
 

 
SECRETARIAT: B-dul Regina Elisabeta, nr. 4-12, sector 3, cod 030018, telefon/fax: (021) 310.49.20, www.faa.ro 

{tab Planuri de Învăţământ şi Fişe Discipline APRAM}

 

{tab Profesori ARPAM}

Conferențiar Ardeleanu Monica
Profesor Bonciu Cătălina
Profesor Berciu Adina
Conferențiar Cojocaru Camelia
Conferențiar Coman Adela
Lector Cernat Petronela
Profesor Iucu Oana
Conferențiar Ianole Rodica
Conferențiar Ionescu Vladimir - Codrin
Conferențiar Olteanu Cosmin
Profesor Platis - Iordache Magdalena
Profesor Rădulescu Corina
Lector Sandu Mihaela
Conferențiar Stoica Lia
Profesor Vârgolici Nina
Petrescu Diana - Director Direcția Juridică, UB

{/tabs}

Intalnirea dintre studentii anului I, de la programul de masterat BUSINESS CONSULTING (BC/CAEN) si dl ing Redai Rodian
Citește mai departe...
Teste de antrenament pentru examenul de licenta
Citește mai departe...
Universitatea din București, premiată la Gala Junior Achievement România – „Investește în educație”
Citește mai departe...
Faa la #festivall, în Grădina Botanică, alături de elevi și studenți
Citește mai departe...
Studenții FAA premiați la cea de-a V-a ediție a competiției „România fără dosar”
Citește mai departe...
Finanțe și investiții. De la mituri la realitate - Banca Transilvania - Eveniment Administrarea Afacerilor
Citește mai departe...
Seminar științific online - 22 mai 2025, ora 12:20 - "International Project Management in the Crisis Context" ; "Strengthening the Investment Potential of Ukraine through Crisis Management" - Școala Doctorală de Științe Administrative
Citește mai departe...
Rezultatele finale ale selecției Erasmus+ din 10 aprilie 2025
Citește mai departe...
Medii admitere FAA - 2024 - licență și master
Citește mai departe...
ABC-ul publicării științifice pentru doctoranzi
Citește mai departe...
Listele cu cererile aprobate si cele respinse pentru beneficiarii taxei de 3800 de lei
Citește mai departe...
Rezultatele selectiei Erasmus+ din data de 10 aprilie 2025
Citește mai departe...
Rezultate test de limbă engleză – Erasmus+
Citește mai departe...
Selecție ERASMUS+ pentru BURSE DE STUDIU corespunzătoare anului universitar 2025 – 2026 Facultatea de Administrație și Afaceri DIN DATA DE 28 MARTIE 2025
Citește mai departe...
Erasmus - Test de limbă străină – pentru studenții fără atestat
Citește mai departe...
Sesiune de prezentări și premiere în cadrul hackathonului interdisciplinar allianz-țiriac, organizat în colaborare cu facultatea de administrație și afaceri și facultatea de jurnalism și științele comunicării
Citește mai departe...
Workshop "An Introduction to EU Research & Innovation Funding" – prof. Abel Polese, Dublin City University
Citește mai departe...
Conferința „I.RoBOT” – din trecut, în prezent și spre viitor, la Universitatea din București
Citește mai departe...
Centrul de Învățare UB derulează programul BE UB - Survival Kit-ul sau “trusa de supraviețuire academică”
Citește mai departe...
Centrul de Învățare al UB oferă servicii integrate de suport în învățare, în special pentru studenții din anul I
Citește mai departe...

3200 +

Studenți

7 +

Programe tip Licență

15 +

Programe tip Master

We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.