PERIOADA DE ÎNSCRIERE: 27 - 9 iunie 2024
DOCUMENTELE NECESARE:
- Fișa tip de înscriere;
- Proiectul de absolvire (proiectul în format .pdf - read-only, însoțit de o declarație pe proprie răspundere în sensul că este autorul lucrării și răspunde de originalitatea conținutului acesteia);
- Referatul profesorului coordonator, prin care se propune o notă pentru proiect;
- CI în copie (în eventualitatea în care acesta s-a modificat față de momentul înscrierii la concursul de admitere);
EVALUAREA PROIECTULUI: 11 iunie 2024
Comisia de certificare a studiilor postuniversitare la programul ”E-guvernare și principiile comunicării publice”:
- Prof.univ.dr. Corina Manuela RĂDULESCU - Președinte
- ADR - Sonia SERAFIMOVICI
- Director A Connect - Gabriel AL-BABA
- Conf. univ. dr. Anca-Monica ARDELEANU - Secretar
Membri supleanți:
- ADR - Maria PERHAIȚĂ
- ADR - Tudor TURCU