secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Romanian Afrikaans Arabic Chinese (Simplified) English French German Greek Hungarian Italian Korean Polish Portuguese Russian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

ȘTIRI

Sesiuni de formare / învățare colegială destinate personalului academic al Universității din București

La nivelul Universității din București s-a derulat, în 2022, un amplu exercițiu de învățare colegială (peer learning), care s-a bucurat de un real succes. În conformitate cu cele patru teme strategice (publishing, project writing & project management, data analysis, innovative pedagogies), derivate din prioritățile instituționale asumate, colegi din mediul academic, profesori și / sau cercetători, și-au oferit expertiza pentru alți membri interesați ai comunității noastre. 

Acest exercițiu a presupus organizarea unui număr de 29 ateliere de lucru / sesiuni de formare, la care au participat pana in prezent peste 400 cadre didactice, cercetători și doctoranzi din UB. Pentru mai multe detalii: https://unibuc.ro/program-de-dezvoltare-profesionala-prin-peer-learning-pentru-angajatii-ub/.

În baza feedback-ului primit de la participanți, dar și a angajamentului nostru de a valorifica înalta expertiză a colegilor pentru dezvoltarea profesională a întregii comunități, lansăm, pentru anul 2023, un numar de 38 de workshop-uri / sesiuni de formare, care sperăm să contribuie atât la creșterea capacităților pe cele 4 arii tematice, cât și la dezvoltarea unei culturi organizaționale bazate pe colegialitate și cooperare. Coordonarea și administrarea acestui program este realizată de prof.dr. Lucian CIOLAN (prorector, Proiecte de dezvoltare, învățare continuă și infrastructură educațională, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și Biroul de Învățare Continuă (Iulian Bălțătescu, iulian.bălțăAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

Înscrierile la ateliere vor fi deschise etapizat, în acest moment fiind disponibile pentru înscrieri workshop-urile care se vor desfășura în lunile ianuarie, februarie și martie. Înscrierile pentru etapa următoare vor fi anunțate ulterior, pentru intervale de câte trei luni (exemplu: în februarie lansăm înscrierile pentru aprilie, mai și iunie etc.).

Înscrierile se fac obligatoriu utilizând adresa de email instituțională. În cazul în care nu aveți acces la adresa de email instituțională vă rugăm să contactați departamentul IT din cadrul UB pentru a vă facilita accesul.

1. Calitatea publicațiilor științifice- o abordare critică (link înscriere)
2. Cum publicăm lucrări științifice de calitate (link înscriere)
3. Elemente introductive privind publicarea în Științele Sociale
4. Procesul de transformare a tezei de doctorat în scopul publicării la o editură de înalt prestigiu internațional
5. Găsește și publică: resurse electronice pentru documentare și publicare în reviste științifice de prestigiu
6. Instrumente pentru cercetarea transparentă și reproductibilă
7. Laborator de cercetare. Modul I – Documentarea
8. Scrisul ca joacă, scrisul ca terapie
1. Comunicare intituțională în limba engleză intr-o universitate CIVIS/Internațională (link înscriere)
2. Tips and trick – Managementul proiectelor – scriere și implementare (link înscriere)
3Start în cercetare – Sprijinirea doctoranzilor și post-doctoranzilor în pregătirea aplicațiilor de proiect (link înscriere)
4. Open Science (link înscriere)
5. Practica elaborării și implementării proiectelor de colaborare pentru învățământul universitar (link înscriere)
6. Finanțarea cercetărilor individuale și colective. Granturile oferite de agențiile naționale ale cercetării.(Ro, Franța, belgia, germania, Portugalia)
7. Cum implicăm Stakeholderii în cadrul proiectelor? Perspectiva managementului impactului social
8. Explicit and tacit knowledge in the acadmia: how to be a researcher? (Cunoaștere explicită și cunoaștere tacită în cariera academică)
1. Tehnici de sumarizare și prezentare grafică a datelor cu soft-ul R (link înscriere)
2. Introducere în R
3. Teste statistice cu aplicații în R
4. Analiza datelor cu R
5. Laborator de cercetare. Modulul II – Metode de cercetare calitative
6. De la excel la baze de date
7. Modelarea Markov în Excel pentru luarea deciziilor de analiză cost-eficiență
8. Cartarea domeniilor științifice folosind CiteSpace și analiza diversității semantice a termenilor teoretici cheie
9. Analiza datelor introspective
1. Pedagogii digitale cu platforma MS 365 – Interactivitate, inovație și învățare hibridă (link înscriere)
2. Evaluarea studenților – proiectare și implementare, adaptarea la mediul online (nivel mediu) (link înscriere)
3. Coaching psihologic pentru performanță la concursurile studențești (link înscriere)
4. Comunicare și sănătate mintală (link înscriere)
5. Stabilirea obiectivelor și forme de feedback în mediul educațional
6. Discuția academică: cum să utilizezi predarea dialogică în activitățile de seminar
7. Ascultare activă și managementul emoțiilor
8. De la teorii etice la comportamente morale
9. Comunitatea de practică – o modalitate de dezvoltare profesională
10. Organizarea activităților interactive de tip workshop
11. Mindfulness și expresivitatea emoțională în relația didactică
12. Dezvoltarea aptitudinilor de comunicare în public
1. Stresul profesional: efecte, mecanisme și posibilități de coping
 
N-ai reușit să te înscrii la coLABORATORUL de IDEI 4.0? Avem vești bune pentru tine: am prelungit înscrierile până pe 15 octombrie
Citește mai departe...
Anunț privind desfășurarea activității didactice și administrative la Universitatea din București în ziua de 8 octombrie 2025
Citește mai departe...
Vrei pe viitor să ai posibilitatea să fii și profesor în învățământ : Inscrieri la cursuri de certificare pentru profesia didactică
Citește mai departe...
Completează și tu formularul pentru raportul anual privind respectarea Codului Drepturilor și Obligațiilor Studențești (CDOS)
Citește mai departe...
București - Festivitatea de deschidere a anului universitar 2025-2026: Marți, 30 septembrie 2025, ora 11.00 - FAA-UB
Citește mai departe...
București - Adunarea Generală a tuturor cadrelor didactice, anul universitar 2025-2026: Marți, 30 septembrie 2025, ora 12.30 - FAA-UB
Citește mai departe...
Orarul cursurilor și seminariilor 2025-2026 la FAA, semestrul I
Citește mai departe...
Focșani - cursuri, orar și Festivitatea de deschidere a anului universitar 2025-2026, Faa-UB
Citește mai departe...
Facultatea de Administrație și Afaceri anunță demararea a 2 proiecte destinate sprijinirii Primului student din familie: SUCCES și APOLLO!
Citește mai departe...
Actualizare zilnică - Rezultate Admitere Master FAA - septembrie 2025 - AAMM, CARO, CAEN, EC, APPUE, APESA, ADRU, ARPAM, MC, MAP, PPECS, AAMM EN și MIMB
Citește mai departe...
Rezultate examen licenţă FAA - AA, AP, CE, MK, BA - Septembrie 2025
Citește mai departe...
Repartizarea studenţilor la examenul de licenţă - Septembrie 2025
Citește mai departe...
Actualizare zilnica - Rezultate Admitere Licenţă - Septembrie 2025 - Administraţie Publică, Cibernetică Economică și Administrarea Afacerilor Focșani
Citește mai departe...
Cămin/cazare - Calendar Septembrie 2025, Cerere Cazare, Metodologie, Criterii, Liste etc.
Citește mai departe...
Rezultatele la Admitere Doctorat FAA, SDSA s-au afisat - 28 Iulie 2025
Citește mai departe...
Actualizare zilnică - Rezultate Admitere Master FAA - iulie 2025 - SMOMV, AAMM, CARO, CAEN, EC, APPUE, APESA, ADRU, ARPAM, MC, MAP, ADA, PPECS și AAMM EN
Citește mai departe...
Actualizare zilnica - Rezultate Admitere Licenţă - Iulie 2025 - Marketing, Administrarea Afacerilor, Administraţie Publică, Business Administration, Cibernetică Economică și Administrarea Afacerilor Focșani
Citește mai departe...
Admiterea pentru domeniul de doctorat Administrarea Afacerilor
Citește mai departe...
Concurs de planuri de afaceri: Startup EcoHub – ediția a II-a Câștigă o experiență internațională la Conferința Ecomondo din Italia!
Citește mai departe...
Prof. univ. dr. Mihaela Simionescu a fost aleasă membru al Consiliului Național al Cercetării Științifice
Citește mai departe...