secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Romanian Afrikaans Arabic Chinese (Simplified) English French German Greek Hungarian Italian Korean Polish Portuguese Russian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

ȘTIRI

CALENDARUL ALEGERILOR PENTRU FUNCŢIILE DE MEMBRU ÎN CONSILIUL FACULTĂȚII DE ADMINISTRAȚIE ȘI AFACERI

 

 

 

Nr.crt.

Operaţiunea

Perioada/ Data

1

Depunerea candidaturilor pentru:

- Membru în Consiliul FAA

 

 

01-05 noiembrie 2021

Luni-Joi orele 08.30 -16.30 Vineri 08.30 – 14.30

2

Desfăşurarea alegerilor:

TURUL I

TURUL II

 

10 noiembrie 2021, orele 10-12

10 noiembrie 2021, orele 13-15

3

Validarea rezultatelor în Consiliul FAA

12 noiembrie 2021

4.

Validarea rezultatelor alegerilor în Senatul UB

-           

 

Precizări:

  1. Alegerile se vor desfăşura pentru următoarele departamente FAA, aprobate în şedinţa Senatului UB, din data de 20.10.2021, respectiv:
  • DEPARTAMENTUL DE ADMINISTRAŢIE PUBLICĂ – 3 membri;
  • DEPARTAMENTUL DE ECONOMIE APLICATĂ ŞI ANALIZĂ CANTITATIVĂ - 1 membru.
  1. Candidaturile se vor depune fizic la secretariatul FAA (secretar Maria MITRAN), prin completarea declaraţiei de candidatură pusă la dispoziţie de secretariat.
  2. Votul se desfăşoară exclusiv prin prezenţă fizică.
  3. Cadrele didactice care au contractul de muncă suspendat NU au drept de vot, conform Metodologiei Senatului pentru alegerea organelor de conducere, aprobată în şedinţa Senatului din data de 17.07.2019 (cu modficările efectuate în şedinţa Senatului din 18.09.2019).
Laborator de neuromarketing
Citește mai departe...
Intreaba studentii despre admitere si cum sa devii student la FAA
Citește mai departe...
Rezultate contestatii la examenul de licenţă - sesiunea iunie 2025
Citește mai departe...
Rezultate examen licenţă FAA - AA, AP, CE, MK, BA - Iulie 2025
Citește mai departe...
Repartizarea studenţilor la examenul de disertatie - Iulie 2025
Citește mai departe...
Repartizarea studenţilor la examenul de licenţă - Iunie 2025
Citește mai departe...
„Reconfigurarea sectorului public în lumina schimbărilor tehnologice, economice și politice globale contemporane”, titlul ediției din 2025 a Atelierului de Guvernanță al Universității din București
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licență la disciplina CERCETARI DE MARKETING, Specializarea Marketing - iunie 2025
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licență la disciplina CYBERMARKETING, Specializarea Marketing - iunie 2025
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licenta la disciplina ANTREPRENORIAT SI ADMINISTRAREA AFACERILOR, specializarea Administrarea Afacerilor - iunie 2025
Citește mai departe...
STARTUP STEP BOOTCAMP - Data limită de înscrieri: 15 iunie 2025
Citește mai departe...
DECONTAREA ABONAMENTELOR STB
Citește mai departe...
Intalnirea dintre studentii anului I, de la programul de masterat BUSINESS CONSULTING (BC/CAEN) si dl ing Redai Rodian
Citește mai departe...
Teste de antrenament pentru examenul de licenta
Citește mai departe...
Universitatea din București, premiată la Gala Junior Achievement România – „Investește în educație”
Citește mai departe...
Universitatea din București a primit distincția „School Recognition for Outstanding Contribution” la Gala Junior Achievement 2025
Citește mai departe...
Faa la #festivall, în Grădina Botanică, alături de elevi și studenți
Citește mai departe...
Studenții FAA premiați la cea de-a V-a ediție a competiției „România fără dosar”
Citește mai departe...
Finanțe și investiții. De la mituri la realitate - Banca Transilvania - Eveniment Administrarea Afacerilor
Citește mai departe...
Seminar științific online - 22 mai 2025, ora 12:20 - "International Project Management in the Crisis Context" ; "Strengthening the Investment Potential of Ukraine through Crisis Management" - Școala Doctorală de Științe Administrative
Citește mai departe...