Adrese e-mail instituționale pentru studenți

Ne face plăcere să vă informăm că, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor dumneavoastră de comunicare, am creat adrese de e-mail instituționale pentru fiecare dintre dumneavoastră. Adresa de e-mail instituțională certifică apartenența dumneavoastră la comunitatea de elită a Universității din București și vă facilitează o comunicare eficientă atât cu cadrele didactice cât și cu personalul administrativ de la UB, de aceea vă încurajăm să o utilizați.

Adresa de e-mail instituțională se va accesa de la adresa https://login.microsoftonline.com/ prin introducerea datelor de autentificare (respectiv, adresa de e-mail instituțională și parola).  E-mailul se poate consulta prin accesarea aplicatiei Outlook Online ( https://outlook.office.com/mail/inbox ) .

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să studiați Ghidul de autentificare adresă de e-mail instituțională care este disponibil la adresa https://unibuc.ro/student-ub/campus/facilitati-itc/

 Adresa de e-mail instituțională este de forma Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

 Pentru nume similare adresa de e-mail instituțională este de forma Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., unde X reprezintă 1, 2, 3... în funcție de ordinea în care se generează adresele pentru credențiale nume și prenume duplicat.

 Parola inițială este formată din seria și nr. cărții de identitate / serie și nr. pașaport și simbolul *, introduse fără spații (seria cu MAJUSCULE).  Ex.: AA123456*

 Dacă nu reușiți conectarea după primele două încercări, informația utilă privind autentificarea se poate obține de la secretariatul facultății ( Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. ) .

 După prima accesare a adresei de e-mail instituțională, parola trebuie schimbată, conform precizărilor din ghidul de autentificare mai sus menționat ( https://unibuc.ro/wp-content/uploads/2019/12/Ghid-autentificare-studenti.pdf ), și păstrată  în condiții de confidențialitate.

 Responsabilitatea pentru securitatea informațiilor, a datelor de autentificare și a sistemelor informatice și de comunicații, aflate sub controlul dumneavoastră, vă aparține în totalitate!
Oricât de bine v-ați înțelege cu apropiații, prietenii sau colegii dumneavoastră, nu le transmiteți acestora parola de acces la contul dumneavoastră. De asemenea, nu este permis să asigurați accesul altei persoane la informațiile dumneavoastră de autentificare sau să încercați, la rândul dumneavoastră, să vizualizați și să deduceți parolele colegilor în timpul introducerii acestora.

 În cazul în care vă uitați parola sau considerați că aceasta a ajuns să fie cunoscută și de altcineva, o puteți reseta, în regim de Self Password Reset, accesând opțiunea Can’t access your account? de la adresa de autentificare în cont, ori de câte ori este necesar.

 Informații detaliate privind protecția datelor personale pot fi găsite la adresa http://faa.ro/index.php/protectia-datelor

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.