secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

DECONTAREA ABONAMENTELOR STB

( Doar pentru studenţii de la buget )

Se va face în zilele de

03 noiembrie 2020 între orele  12,00 – 14,00

04 noiembrie 2020 între orele  12,00 – 14,00

05 noiembrie 2020 între orele  12,00 – 14,00

                Abonamentele vor fi decontate dacă  numărul cardului  (inscripţionat  în dreapta sus  pe card) este lizibil. Vă rog să NU confundaţi numărul care se află deasupra numelui titularului de card – care este o parte a CNP-ului – cu numărul cardului, care apare pe bonul fiscal.

La decontare trebuie să prezentaţi doar bonul fiscal şi cardul de călătorie.

             

          Decontarea se face la administratorul facultăţii –în intervalul menţionat mai sus -  în clădirea CREDIS (bdul Mihail Kogălniceanu nr.36-46, incinta curţii Facultăţii de Drept – lângă cantină), etaj 2, camera 211.                                                                                              

                                                                                                                           

                                                                                                                            Administrator şef

 
Intrebari cu privire la metodologia acordarii burselor si a altor forme de sprijin pentru studenti se pot trimite pe adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 
 
 

 

Având în vedere că indicele cazurilor de COVID-19 la 14 zile a trecut de 3 la mia de locuitori în București (3.02), toate cursurile și seminariile, atât la studii de licență cât și la studii de master, se vor face în online (din 19 Octombrie 2020) folosind platforma Moodle UB ( https://moodle.unibuc.ro/ ).  În cazul în care există situații de lipsă acces la cursuri sau platforma electronică, vă rugăm să scrieți un mesaj pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , unde sa detaliați problema întâmpinată. 

 Vă asigurăm de întregul suport FAA, pentru a trece peste această perioada dificilă!

 

 

Conform OM nr. 3850/16.05.2017, absolvirea cursurilor de certificare pentru profesia didactică - Nivelul I (inițial), acordă absolvenților dreptul de a ocupa posturi didactice în învățământul preuniversitar obligatoriu constituite din discipline și activități didactice corespunzătoare domeniului studiilor de licență absolvite, cu condiția acumulării numărului minim de credite transferabile din programul de studii psihopedagogice, conform Planului de învățământ.

 

Taxa de școlarizare (pentru studenții care sunt pe locuri cu taxă), monospecializare - 1600 de lei, achitabilă în trei tranșe, după cum urmează: 500 de lei în anul I, 500 de lei în anul II și 600 de lei în anul III.

Important !!! Înscrierea se efectuează online, pe platforma dedicată.

 

Pentru înscrierea la examenul de admitere, candidații, studenți înmatriculați în anul I de studii în urma concursului de admitere, sesiunea iulie-septembrie 2020, vor accesa platforma de preînscriere online, în perioada 15-16 octombrie 2020, folosind linkul:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSenuYnDPq77ah3FAurujcwtSG1Gdc5YZOZwg870OlgMvQroLQ/viewform?usp=sf_link

 

EXAMENUL DE ADMITERE se desfășoară pe baza evaluării scrisorii de motivație cu calificativul ADMIS/RESPINS.

 

Procedura de înscriere poate fi consultată pe site-ul facultății: https://fpse.unibuc.ro/

 

 

IMPORTANT!

Candidații declarați ADMIS” care studiază la facultățile de profil pe locuri cu taxă, pentru confirmarea locului, trebuie să achite ½ din taxa de școlarizare a anului I de studii pentru cursurile de certificare în profesia didactică, respectiv 250 de lei. Taxa se achită în contul Facultății de Psihologie și Științele Educației -  RO51RNCB0076010452620069 -  deschis la BCR, sector 5. Pe chitanță trebuie specificate numele studentului(ei), facultatea de proveniență  și mențiunea ”Nivel I – anul I”.

 

Copia chitanței de achitare a taxei  se transmite pe adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., până la 5 noiembrie 2020.

 

Candidații care nu vor transmite documentul în termenul precizat vor pierde locul obţinut în urma concursului de admitere.

 

Candidații care sunt pe locurile de la buget la facultățile de proveniență nu plătesc taxă de școlarizare la cursurile Nivelului I. 

 

https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1NZmrLHuXEDr2XAdV_Z5CTMsniJth7FYO

 

Pentru studenții de la master ( ADRU, ARPAM, MC, APESA, APPUE, MAP, MSMV), legitimațiile de student,  se vor elibera în perioada :

 

ADRU, ARPAM, MC    - 14.10.2020   intervalul orar  10.00-14.00

 APESA, APPUE, MAP, MSMV - 15.10.2020  intervalul orar  10.00-14.00

  

Studenții care au finalizat studiile universitare de licență la universitatea din bucurești, sunt rugați să aducă legitimația și carnetul de student,  pentru a fi vizate.

 

ATENȚIE: Autentificarea în Moodle nu funcționează dacă nu ați activat contul de Office 365. Pentru aceasta, urmați toată procedura din articolul publicat AICI

 

Pentru a accesa cursurile alocate dumneavoastră, conform planului de învățământ, intrati la https://moodle.unibuc.ro/ click pe Autentificare, click pe ultimul buton din dreapta jos, Autentifica-te folosind contul Office 365

Credențilele sunt identice cu cele de la Office 365.

 

 În cazul în care vă autentificați la Moodle, dar nu vedeți cursurile dumneavoastră, trebuie sa trimiteti un email și la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. și la  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. unde să explicați că nu vedeți cursurile alocate în Moodle și să fiți realocați la ele. Atenție că trebuie sa specificați obligatoriu în email: Facultatea, Specializarea/Programul de Master, Anul de studii.

 

 

- Sălile: 115, 116, 117                                                 - Facultatea de Matematică – etajul 1

- Sălile: 1, 5, 6                                                               - Facultatea de Matematică – demisol

- Sala (laboratorul) 403                                              - Facultatea de Matematică – etajul 4

- Laborator 1                                                                - Facultatea de Chimie, lângă secretariat

- Laborator 2                                                                - Facultatea de Chimie, lângă secretariat

- Sălile 207                                                                    - Facultatea de Sociologie, Panduri

 

- Facultatea de Matematica, Facultatea de Chimie - Bld. Regina Elisabeta nr. 4 – 12, sector 3, Bucureşti.

- Facultatea de Sociologie - Şoseaua Panduri, nr. 90-92, Sector 5, Bucureşti

 

 

https://unibuc.ro/student-ub/campus/metodologie-si-reguli-de-cazare/

 

 

Studenții care solicită loc de cazare în Etapa a III-a vor completa formularul de cazare, online, în perioada 07.10.2020 – 08.10.2020. Formularul poate fi accesat aici.

Locurile de cazare disponibile pentru etapa a III- a sunt:
Cămin A Grozăvești- 28 locuri
Cămin A1 Grozăvești- 15 locuri
Cămin C Grozăvești- 55 locuri
Cămin D Grozăvești- 55 locuri
Cămin Fundeni- 38 locuri
Cămin Mihail Kogălniceanu A- 63 locuri
Cămin Theodor Pallady 1- 6 locuri
Cămin Theodor Pallady 2- 9 locuri
Cămin Poligrafie- 53 locuri
Cămin Stoian Militaru- 50 locuri
Cămine Măgurele- 20 locuri

Comisia Centrală de cazare redistribuie în etapa a III-a locurile rămase disponibile ținând cont de toate criteriile din etapele anterioare.

În atenția studenților din

Anul I – 2020/2021

 

Depunerea contractelor de studii și a fișelor de înscriere în an, la secretariatul facultății se va realiza după planificarea stabilită ulterior, pentru fiecare program de studii.

Vă rugăm să respectați planificarea ce se va afișa ulterior acestui anunț.

 

Vă invităm luni, 05.10.2020, la festivitatea de deschidere a anului universitar 2020-2021, în Grădina Botanică a Universității din București.

Program:

11.00 - 11.30 - specializarea Administrație Publică și programele de masterat din domeniul Administrație Publică

11.45 - 12.15 - specializările Administrarea Afacerilor și Business Administration

12.30 - 13.00 - specializările Marketing, Cibernetică Economică și programele de masterat din domeniile Administrarea Afacerilor și Marketing   

 

Festivitățile vor avea loc în Grădina Italiană din cadrul Grădinii Botanice, fiind urmate de întâlniri, în același spațiu, cu profesorii coordonatori ai specializărilor respective.

 

Festivitățile vor fi onorate de prezența conducerii Universității din București.

 

 

 

 

 

 

Dragi studenți,

Facultatea de Administrație și Afaceri, Universitatea din București, a luat decizia de a începe cursurile la toate programele de masterat (an I și an II) în regim online.

În cursul săptămânii următoare profesorii coordonatori ai programelor de masterat vor stabili data în care, în luna octombrie, se va organiza o întâlnire față în față pentru a rezolva probleme organizatorice.

 

Conducerea Facultății de Administrație și Afaceri

 

Au fost create grupurile de studenți pentru fiecare specializare, iar acestea facilitează transmiterea cât mai eficientă a informațiilor referitoare la mediul academic tuturor studenților.



➡️ADMINISTRAREA AFACERILOR, an 1, 2020-2021: https://www.facebook.com/groups/416479722632919/?ref=share

➡️ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ, an 1, 2020-2021: https://www.facebook.com/groups/842600092935430/?ref=share

➡️BUSINESS ADMINISTRATION, an 1, 2020-2021: https://www.facebook.com/groups/1161295470922348/?ref=share

➡️CIBERNETICĂ ECONOMICĂ, an 1, 2020-2021: https://www.facebook.com/groups/381044699535436/?ref=share

➡️MARKETING, an 1, 2020-2021: https://www.facebook.com/groups/1354961588025644/?ref=share

➡️MASTER, an 1, 2020-2021: https://www.facebook.com/groups/1255843651442026/?ref=share

Pagina 1 din 4

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.