Coordonatori Administraţie Publică:
 

Conf.univ.dr Monica ARDELEANU
Lect.univ.dr. Ionut CONSTANTIN


Administraţia Publică reprezintă o structură de licenţă din domeniul de studii ştiinţe Administrative şi face parte din domeniul fundamental de Ştiinţe Sociale şi Politice.

   

Studenţii de la specializarea Administraţie Publică devin licenţiaţi în Ştiinţe administrative şi vor putea lucra în calitate de funcţionari publici.

   

Competenţele generale în cadrul specializării se bazează pe cunoştinţe generale de bază necesare funcţiei publice, pe capacitatea de analiză şi sinteză a fenomenelor administrative, pe dezvoltarea de aptitudini manageriale şi formarea unei gândiri logice privind fenomenul administrativ, etc.

Competenţele profesionale în cadrul specializării se referă la capacitatea de evaluare a rezultatelor obţinute în exercitarea funcţiei publice, pe capacitatea de înţelegere a mecanismelor vieţii administrative, pe abilităţi interpersonale de comunicare organizaţională precum şi pe abilităţi de elaborare de proiecte economice etc.

   

Administraţia Publică în cadrul Facultăţii de Administraţie şi Afaceri asigură o armonioasă unificare a cunoştinţelor teoretice cu abilităţile practice, potrivit cerinţelor deontologiei funcţiei publice. Astfel, activităţile didactice se sprijină pe acumularea de cunoştinţe prin proiecte şi studii de caz, prezentări active şi comentarii critice, aprecieri proprii cu privire la posibilităţile de ameliorare a situaţiei prezentate. Studenţii capătă încredere în munca depusă şi respect faţă de funcţia publică.