MSMV - participare la GPEC 2019 - Summitul E-commerce si Marketing Digital

O parte din studenții de la masterul “Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor” ( www.faa.ro/msmv ), de la Facultatea de Administrație și Afaceri, au participat la cea mai importantă serie de evenimente E-Commerce & Marketing Online din România și Europa Centrală și de Est.  Aceștia au participat la toate evenimentului summitului și apoi au aplicat la ore notiunile prezentate.

GPeC înseamnă două ediții de Conferință GPeC SUMMIT în fiecare an, Speakeri și Conținut Premium, E-Commerce Expo, Masterclasses, Workshops, Networking cu peste 2.000 de participanți anual, Competiția Magazinelor Online, Cursuri de E-Commerce și Marketing Online, Comunitate, Resurse Utile tuturor celor care activează în E-Commerce și, evident, Gala Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerțul Online Românesc.

 

De-a lungul anilor, au vorbit de pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai buni specialiști internaționali din domeniu, majoritatea pentru prima dată în România: Nir Eyal, Peep Laja, Bryan Eisenberg, Neil Patel, Brian McBride, David Meerman Scott, Chris Goward, Craig Sullivan, Oli Gardner, Larry Kim, Karl Gilis, Ross Simmonds, Brad Geddes, Brian Dean, Brian Massey, Talia Wolf, David Darmanin, Geno Prussakov, Alex Langshur, Daniel Waisberg, Marie Polli, Viljo Vabrit, Matthew Woodward, Ivan Mazour, Simo Ahava, Daniel Dubin, Andre Morys, John Ekman, Julian Harris, Amy Harrison, Todd ‘Turbo’ Watson, Manfred Stadler, Jacob Kildebogaard – sunt doar câțiva dintre ei;

S-a asigurat cel mai detaliat audit de site (atât pentru varianta Desktop, cât și pentru Mobile) magazinelor online care aleg să se înscrie în Competiția GPeC: peste 25 de experți în E-Commerce și Marketing Online auditează fiecare magazin ținând cont de peste 200 de criterii esențiale pentru un business online: de la Usability, Design, Customer Experience, SEO, Securitate, Mobile, Social Media, Aspecte Juridice, până la Calitatea Serviciilor magazinului și Loializarea Clienților.

La ediția noiembrie au fost următorii speakeri:

  • RYAN HOLIDAY (BESTSELLING AUTHOR, MARKETER & ENTREPRENEUR)
    Ryan Holiday este unul dintre cei mai cunoscuți autori contemporani la nivel internațional, marketer și antreprenor care a transformat principiile și înțelepciunea filosofiei Stoice în strategii de marketing revoluționare.
  • VITALY FRIEDMAN (CO-FOUNDER & EDITOR-IN-CHIEF SMASHING MAGAZINE)
    Vitaly Friedman este Co-Fondatorul și redactorul-șef al celebrei publicații online Smashing Magazine, dedicată design-ului și dezvoltării web.
  • ANDY CRESTODINA (CO-FOUNDER & CHIEF MARKETING OFFICER ORBIT MEDIA)
    Andy Crestodina este Co-Fondator și Chief Marketing Officer al Orbit Media – agenție de Digital multiplu premiată la nivel internațional, având birourile în Chicago, USA.
  • ELS AERTS (CO-FOUNDER & MANAGING PARTNER AG CONSULT)
    Els Aerts a pus bazele AG Consult – companie de Usability și Optimizarea Ratei de Conversie cu sediul în Belgia – împreună cu Karl Gilis în anul 2001, iar de atunci este Managing Partner.
  • CHRISTIAN HOLST (CO-FOUNDER BAYMARD INSTITUTE)
    Christian Holst este Research Director și Co-Fondatorul Baymard Institute – cea mai apreciată companie de Web Usability Research din Europa.

 

 

https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

 

#msmv #master #marketing #marketingonline #marketingdigital #ecommerce #gpec #gpec2019 #gpecsummit #craftedtoinspire

 

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.