Universitatea bucurești 
Facultatea de Administrație și Afaceri 
 
SESIUNEA DE COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE ALE STUDENȚILOR
10 APRILIE 2014
 

 

 
 

In data de 10 aprilie 2014 a avut loc in cadrul FAA sesiunea de comunicari ale studentilor. A fost o zi in care ne-am bucurat de lucrarile deosebite ale studentilor FAA, care au prezentat cu pasiune si entuziasm si ne-au convins de potentialul lor remarcabil.  Pe site veti gasi si prezentarile studentesti.
 
PREMII OBTINUTE:
 
Premiul pentru originalitate -  Creativitatea și succesul în afaceri - Roxana Sîsîn, Larisa Ștefan Larisa, Diana Traiciu, anul 1 CARO 
Premiul pentru cercetare stiintifica - Risc și incertitudine pe piața cosmeticelor românești – Diana Romașcu, anul 3 Marketing 
Premiul pentru diversitate culturala, si de asemenea Premiul pentru debut - Specificitatea managementului japonez, Andra Irina Mosor, anul 1Administrație Publică
Premiul pentru cea mai buna lucrare cu caracter aplicativ- Outsourcing in Romania - A case study on regional advantage- Romania and its attractiveness – Ancuța Morarasu – anul II  - CAEN
Premiul pentu prezentare si elocinta -  Fundamentele unei negocieri eficiente, Mihaela Luminița Leafu, Silvia Joița -  Administrarea Afacerilor, anul 2
Premiul pentu prezentare si elocinta -  Comunicare în cadrul managementului relațiilor cu clienții, Serban Panait - anul 3 -Marketing
Premiul pentru cea mai buna lucrare practica - Organizarea planului de afaceri,  Adrian Dușmănescu - anul 3 - Marketing 
Premiul pentru stil si capacitate de sinteza- Importanța indicatorilor lui Hofstede asupra stilului de negociere în Japonia și România - Gabriela Simion, anul 1 CAEN, Alexandru Iacoban, anul 1 AAMM
Premiul pentru stil si initierea unei dezbateri -  The Society within an Organization – The Ethics of Monitorizing the „Virtual Life” of Employees – Oana Carvațchi, anul 1 – CAEN
 
Premii pentru debut
Impactul SaaS in institutiile publice – Andreea Sandu, anul 1 –Administrație Publică
Impactul economic al sistemelor open source asupra unei instituții publice 
Aminai Dariush, anul 1 –  Administrație Publică
Impactul Linux asupra unui IMM  - Felicia Izabela Sterpu, anul 1 –Administrație Publică
Cloud Computing  in IMM - Serban  Andreea, anul 1 – specializarea Administrație Publică
Impactul economic al cloud computing asupra unei  institutii publice - Anger Flavia, anul 1 – specializarea Administrație Publică
Impactul economic al SaaS asupra unui IMM - Ciobanu Emanuela, anul 1 –Administrație Publică
Impactul economic al sistemului de operare Linux asupra funcționării unei instituții publice -Vlad Andreea, anul 1 Administrație Publică
 
Premiile de popularitate (conform voturilor studentilor)
Creativitatea și succesul în afaceri - Roxana Sîsîn, Larisa Ștefan Larisa, Diana Traiciu, anul 1 CARO
The Society within an Organization – The Ethics of Monitorizing the „Virtual Life” of Employees – Oana Carvațchi, anul 1 – CAEN
Organizarea planului de afaceri,  Adrian Dușmănescu - anul 3 - Marketing 
 
 
Multumim si cadrelor didactice coordonatoare pentru implicare:
Lector Dr. Camelia Cojocaru
Lector Dr. Silviu Cojocaru
Conferentiar Dr. Adela Coman
Conferetiar Dr. Ana Maria Grigore
Conferentiar Dr. Cosmin Olteanu
Conferentiar Dr. Cristina Popescu
Profesor Dr. Elena Druica

 

Prezentarile sunt disponibile mai jos:

Creativitatea și succesul în afaceri - Roxana Sîsîn, Larisa Ștefan Larisa, Diana Traiciu, anul 1 CARO
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/creativitatea-i-succesul-n-afaceri-roxana-ssn-larisa-tefan-larisa-diana-traiciu-caro-1
 
Risc și incertitudine pe piața cosmeticelor românești – Diana Romașcu, anul 3 Marketing
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/risc-si-incertitudine-pe-piata-cosmeticelor-romanesti-romascu-diana-marketing-anul-iii
 
Specificitatea managementului japonez, Andra Irina Mosor, anul 1 Administrație Publică
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/specificitatea-managementului-japonez-andra-irina-mosorap1
 
Fundamentele unei negocieri eficiente, Mihaela Luminița Leafu, Silvia Joița -  Administrarea Afacerilor, anul 2
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/fundamentele-unei-negocieri-eficiente-mihaela-luminia-leafu-silvia-joia-aa-2
 
Importanța indicatorilor lui Hofstede asupra stilului de negociere în Japonia și România - Gabriela Simion, anul 1 CAEN, Alexandru Iacoban, anul 1 AAMM
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/importana-indicatorilor-lui-hofstede-asupra-stilului-de-negociere-n-japonia-i-romnia-gabriela-simion-caen1
 
Impactul SaaS in institutiile publice – Andreea Sandu, anul 1 –Administrație Publică
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/impactul-saa-s-in-institutiile-publice-andreea-sandu-ap1
 
Comunicare în cadrul managementului relațiilor cu clienții, Serban Panait - anul 3 -Marketing
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/panait-serban-comunicarea-n-cadrul-managementului-relaiilor-cu-clienii-mk-2
 
Impactul economic al sistemelor open source asupra unei instituții publice 
Aminai Dariush, anul 1 –  Administrație Publică
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/impactul-economic-al-sistemelor-open-source-asupra-unei-instituii-publice-aminai-dariush-ap-1
 
Impactul Linux asupra unui IMM  - Felicia Izabela Sterpu, anul 1 –Administrație Publică
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/impactul-linux-asupra-unui-imm-felicia-izabela-sterpu-ap1
 
The Society within an Organization – The Ethics of Monitorizing the „Virtual Life” of Employees – Oana Carvațchi, anul 1 – CAEN
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/oana-carvatchi-society-within-an-organisation
 
Cloud Computing  in IMM - Serban  Andreea, anul 1 – specializarea Administrație Publică
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/cloud-computing-in-imm-serban-andreea-ap
 
Impactul economic al cloud computing asupra unei  institutii publice - Anger Flavia, anul 1 – specializarea Administrație Publică
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/impactul-economic-al-cloud-computing-asupra-unei-institutii-publice-anger-flavia-ap1
 
Impactul economic al SaaS asupra unui IMM - Ciobanu Emanuela, anul 1 –Administrație Publică
http://www.slideshare.net/silviu_cojocaru/impactul-economic-al-saa-s-asupra-unui-imm-ciobanu-emanuela-ap1
 
Multumiri si sponsorilor nostri: AMD, Kapsch Romania, TRENDnet.
 
Va asteptam cu mult drag la editia din 2015.

SESIUNEA DE COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE ALE STUDENŢILOR
12 Mai 2016
 
 

Facultatea de Administrație și Afaceri organizează in data de 12 Mai 2016 o noua ediție a Sesiunii de Comunicări Științifice ale Studenților.
 
Sesiunea de Comunicări Științifice ale Studenților este deschisă tuturor studenților și masteranzilor înscriși la toate programele de licență și master ale Facultății de Administrație și Afaceri.
 
Pentru participare, sunt necesari următorii pași:
-       Studenții și masteranzii își vor alege o temă de cercetare, precum și un profesor coordonator.  Lucrările pot fi elaborate individual sau în echipe de max. 3 persoane.
-       Lucrările vor fi evaluate de către profesorul coordonator, care își va exprima acceptul ca lucrarea să fie prezentată în cadrul sesiunii.
-       Înscrierea lucrărilor se face prin e-mail la adresa:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până la data de 5 Mai 2015. Se pot înscrie și lucrări restrânse, rezumate ale unor proiecte mai ample sau propuneri de viitoare cercetări.
-       Lucrările complete trimise până la data de 15 iunie 2016 pot fi acceptate pentru publicare într-una dintre revistele Facultății de Administrație și Afaceri (http://www.faa.ro/index.php/publicatii-reviste).

 

Termene limită

·         05 mai  – Trimiterea prezentărilor pentru sesiune
·         07 mai  – Acceptarea temei și a prezentării
·         12 mai  – Sesiunea de comunicări științifice 
·         15 iunie  – (opțional) Trimiterea lucrărilor finale pentru publicare în revistele facultății

 

Sesiunea de Comunicări Științifice este expresia dorinței noastre de a oferi studenților și masteranzilor, deopotrivă, un mediu propice pentru dobândirea abilităților practice necesare dezvoltării profesionale. Prin această ediție a sesiunii de comunicări, dorim ca studenții și masteranzii să se familiarizeze cu metodele de cercetare, precum și cu rigorile redactării unei lucrări științifice, pe care le pot aplica și în redactarea lucrărilor de licență și disertație. În plus, susținerea lucrării în cadrul sesiunii va da ocazia studenților să obțină un feed-back real din partea colegilor și profesorilor asupra cercetărilor lor, precum și să dobândească aptitudini de prezentare și comunicare.
Evenimentul va reuni toate domeniile Facultății: administrarea afacerilor, administrație publică, marketing.Studenții și masteranzii facultății vor pregăti lucrări științifice din domeniile lor de interes, alese împreunăcu profesorii îndrumători.

 
COMPETIȚIA STUDENȚEASCĂ DE ANALIZĂ DE DATE ÎN R
12 Mai 2016
 
 

În cadrul Sesiunii de Comunicări Științifice ale Studenților, Facultatea de Administrație și Afaceri organizează in data de 12 Mai 2016: COMPETIȚIA STUDENȚEASCĂ DE ANALIZĂ DE DATE ÎN R.
 
Competiția este deschisă studenților și masteranzilor înscriși la toate programele de licență și master ale Facultății de Administrație și Afaceri, ce sunt pasionați de domeniul analizei datelor și cunosc aplicația “R”.  
Regulamentul competiției va fi publicat în cel mai scurt timp.

SESIUNEA DE COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE ale STUDENŢILOR
17 Mai 2017
 

Facultatea de Administrație și Afaceri organizează in data de 17 Mai 2017 o noua ediție a Sesiunii de Comunicări Științifice ale Studenților. Sesiunea de Comunicări Științifice ale Studenților este deschisă tuturor studenților și masteranzilor înscriși la toate programele de licență și master ale Facultății de Administrație și Afaceri.

Sesiunea de Comunicări Științifice este expresia dorinței noastre de a oferi studenților și masteranzilor, deopotrivă, un mediu propice pentru dobândirea abilităților practice necesare dezvoltării profesionale.

Prin această ediție a sesiunii de comunicări, dorim ca studenții și masteranzii să se familiarizeze cu metodele de cercetare, precum și cu rigorile redactării unei lucrări științifice, pe care le pot aplica și în redactarea lucrărilor de licență și disertație.

În plus, susținerea lucrării în cadrul sesiunii va da ocazia studenților să obțină un feed-back real din partea colegilor și profesorilor asupra cercetărilor lor, precum și să dobândească aptitudini de prezentare și comunicare.

Evenimentul va reuni toate domeniile Facultății: administrarea afacerilor, administrație publică, marketing. Studenții și masteranzii facultății vor pregăti lucrări științifice din domeniile lor de interes, alese împreună cu profesorii îndrumători.

Ce pași trebuie să urmați pentru a participa?

-  Alegeți o temă de cercetare, precum și un profesor coordonator. Aceasta poate fi dintr-un domeniu de interes pentru voi, dar poate fi și lucrarea voastră de licență sau disertație -  acesta este un bun prilej pentru o ‘’repetiție’’. Lucrările pot fi elaborate individual sau în echipe de max. 3 persoane.
-  Dacă v-ați decis asupre temei, înscrieți-vă prin e-mail la adresa:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.ână la data de 5 Mai 2017. Se pot înscrie și lucrări restrânse, rezumate ale unor proiecte mai ample sau propuneri de viitoare cercetări.
-  Pentru Sesiunea de Comunicări Științifice, elaborați o prezentare interesantă (poate fi .ppt, dar un este obligatoriu… aici depinde de creativitatea fiecărui participant).
-  Dacă aveți o lucrare completă, o puteți trimite până la data de 15 iunie 2017 spre publicare într-una dintre revistele Facultății de Administrație și Afaceri (http://www.faa.ro/index.php/publicatii-reviste).

Au sustinut prezentari:
 
Andrei Popa, Cosmina Andreea Simionov(AA, anul II) - From Paper to Mouse/The New York Times Company
Mihaela Ciocea, Stefania Larisa Constantinescu, Elena Cristina Constantin(AA, anul II) - Efectele social-media asupra comportamentului consumatorului
Alexandra Caloian(AA, anul I) - Teoria labirintului şi dinamica organizaţională
Georgeta-Andreea Paraschiv (Marketing, anul II) - Consumul de ceai în România
Elena Gîtin, Alexandra Andreea Moșteanu, Irina LarisaIancu  (AA, anul II) - Protectia mediului in Romania – realitate sau mit?
Mădălina-Elena Tică(AA, anul II), Gheorghe-Florentin Miulescu, Andreea-Daniela Parascanu (AA, anul I) – Antreprenoriatul, o șansă pentru mediile paupere
Ecaterina Negru(Administrație Publică, anul I) - Moneda Euro și rolul Băncii Centrale Europene
Mihaela Ciocea, Stefania Larisa Constantinescu, Elena Cristina Constantin(AA, anul II) – Forța competitivă a companiei Dedeman
Dorina Andreea Dogaru, Tudor Călugăru (AA, anul II) – De ce FORD? 
Marius Prichici(MK, anul II) -Bariera dintre etică și afaceri
Bogdan llie , Gabriela Bianca Onodi  (AA, anul I)- Cuvântul și credința unui lider puternic
Diana Achivei(AA, anul II) - Branding personal în era tehnologizării
Ana Maria Iscusitu, Andreea Lascu (AA, anul I) – SAAS si impactul asupra afacerilor
Nicoleta Onofrei, Andreea-Ionela Puiu(Behavioral Economics, anul I) - Determinanții accesului la serviciile de sănătate. Analiză de date panel pentru țările OECD
Elena Sadovnic, Denisa Budurea(CAEN, anul I) - Cele mai mari fraude financiare și impactul acestora 
Cristina BeatriceFilimon (APPUE, anul II) - Brandul turistic Bucovina
Nicoleta Silvestru(CARO, anul I) - Rolul oamenilor ca și angajati într-o lume a inteligentei articificiale. Avantaje si dezavantaje. Oameni vs. Roboți
Nicoleta Catană(APESA, anul I) - Politica de eficientizare a legii adopţiei copiilor
Loredana Zainea, Petroianu Roxana Catalina(CAEN 1) - Gamification 
 
Mulțumim cadrelor didactice coordonatoare pentru implicare:
 
Conf.univ Dr. Camelia Cojocaru
Conf.univ. Dr. Silviu Cojocaru
Conf.univ. Dr. Adela Coman
Prof.univ. Dr. Elena Druică
Conf.univ. Dr. Ana Maria Grigore
Lector univ. Dr. Rodica Ianole
Prof.univ. Dr. Paul Marinescu
Conf.univ. Dr. Cristina Popescu
Prof.univ. Dr. Corina Rădulescu
Prof.univ. Dr. Marian Zulean.

SESIUNEA DE COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE ALE STUDENŢILOR
14 MAI 2015

 

 
 
Facultatea de Administrație și Afaceri organizează in data de 14 Mai 2015 o noua ediție a Sesiunii de Comunicări Științifice ale Studenților.
 
Sesiunea de Comunicări Științifice ale Studenților este deschisă tuturor studenților și masteranzilor înscriși la toate programele de licență și master ale Facultății de Administrație și Afaceri.
 
Pentru participare, sunt necesari următorii pași:
-       Studenții și masteranzii își vor alege o temă de cercetare, precum și un profesor coordonator.  Lucrările pot fi elaborate individual sau în echipe de max. 3 persoane.
-       Lucrările vor fi evaluate de către profesorul coordonator, care își va exprima acceptul ca lucrarea să fie prezentată în cadrul sesiunii.
-       Înscrierea lucrărilor se face prin e-mail la adresa:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. până la data de 15 Mai 2015. Se pot înscrie și lucrări restrânse, rezumate ale unor proiecte mai ample sau propuneri de viitoare cercetări.
-       Lucrările complete trimise până la data de 15 iunie 2015 pot fi acceptate pentru publicare într-una dintre revistele Facultății de Administrație și Afaceri (http://www.faa.ro/index.php/publicatii-reviste).
 

Termene limită

·         07 mai  – Trimiterea prezentărilor pentru sesiune
·         08 mai  – Acceptarea temei și a prezentării
·         14 mai  – Sesiunea de comunicări științifice 
·         15 iunie  – (opțional) Trimiterea lucrărilor finale pentru publicare în revistele facultății 
 
Sesiunea de Comunicări Științifice este expresia dorinței noastre de a oferi studenților și masteranzilor, deopotriva, un mediu propice pentru dobândirea abilităților practice necesare dezvoltării profesionale. Prin această ediție a sesiunii de comunicări, dorim ca studenții și masteranzii să se familiarizeze cu metodele de cercetare, precum și cu rigorile redactării unei lucrări științifice, pe care le pot aplica și în redactarea lucrărilor de licență și disertație. În plus, susținerea lucrării în cadrul sesiunii va da ocazia studenților să obțină un feed-back real din partea colegilor și profesorilor asupra cercetărilor lor, precum și să dobândească aptitudini de prezentare și comunicare.
Evenimentul va reuni toate domeniile Facultății: administrarea afacerilor, administrație publică, marketing.Studenții și masteranzii facultății vor pregăti lucrări științifice din domeniile lor de interes, alese împreunăcu profesorii îndrumători.

SESIUNEA DE COMUNICĂRI ŞTIINŢIFICE ale STUDENŢILOR
25 Aprilie 2018

 

Facultatea de Administrație și Afaceri organizează in data de 25 Aprilie 2018 o nouă ediție a Sesiunii de Comunicări Științifice ale Studenților. Sesiunea de Comunicări Științifice ale Studenților este deschisă tuturor studenților și masteranzilor înscriși la toate programele de licență și master ale Facultății de Administrație și Afaceri.
            Pentru participare, sunt necesari următorii pași:
-       Studenții și masteranzii își vor alege o temă de cercetare, precum și un profesor coordonator.  Lucrările pot fi elaborate individual sau în echipe de max. 3 persoane.
-       Lucrările vor fi evaluate de către profesorul coordonator, care își va exprima acceptul ca lucrarea să fie prezentată în cadrul sesiunii.
-       Înscrierea lucrărilor se face prin e-mail la adresa:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.ână la data de 16 Aprilie 2018. Se pot înscrie și lucrări restrânse, rezumate ale unor proiecte mai ample sau propuneri de viitoare cercetări.
-       Lucrările complete trimise până la data de 15 iunie 2018 pot fi acceptate pentru publicare într-una dintre revistele Facultății de Administrație și Afaceri (http://www.faa.ro/index.php/publicatii-reviste).

 

Termene limită

·         16 aprilie  – Trimiterea prezentărilor pentru sesiune
·         19 aprilie  – Acceptarea temei și a prezentării
·         25 aprilie  – Sesiunea de comunicări științifice 
·         15 iunie  – (opțional) Trimiterea lucrărilor finale pentru publicare în revistele facultății 
 

Secțiuni
În cadrul ediției 2018 a Sesiunii studențești, Societatea Antreprenorială Studențească a Universității din București – UNIHUB – propune o secțiune cu tema “Antreprenoriat și inovație”, ce se adresează studenților și masteranzilor din orice domeniu de studii. Sunt binevenite lucrări dedicate dezvoltării antreprenoriatului în România, ideilor de afaceri, poveștilor de succes din antreprenoriatul românesc dar și internațional. Studenții pot prezenta modalități prin care ideile inovatoare pot fi transformate în afaceri de succes, pot oferi exemple de companii care au devenit repere pe piață grație inovațiilor, dar nu numai.
Sesiunea de Comunicări Științifice este expresia dorinței noastre de a oferi studenților și masteranzilor, deopotrivă, un mediu propice pentru dobândirea abilităților practice necesare dezvoltării profesionale. Prin această ediție a sesiunii de comunicări, dorim ca studenții și masteranzii să se familiarizeze cu metodele de cercetare, precum și cu rigorile redactării unei lucrări științifice, pe care le pot aplica și în redactarea lucrărilor de licență și disertație. În plus, susținerea lucrării în cadrul sesiunii va da ocazia studenților să obțină un feed-back real din partea colegilor și profesorilor asupra cercetărilor lor, precum și să dobândească aptitudini de prezentare și comunicare.
Evenimentul va reuni toate domeniile Facultății: administrarea afacerilor, administrație publică, marketing. Studenții și masteranzii facultății vor pregăti lucrări științifice din domeniile lor de interes, alese împreună cu profesorii îndrumători. Detalii privind sesiunea pe pagina de web a Facultății de Administrație și Afaceri  - http://www.faa.ro/index.php/sesiune-stiintifica-studenti

 
 
Evenimentul este sponsorizat de Gfk Romania.

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.