secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Descriere E-Guvernare și Principiile Comunicării Publice

Coordonator program:

Prof.univ.dr. Corina Rădulescu

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 

Programul E-Guvernare și principiile comunicării publice este creat de către Facultatea de Administrație și Afaceri, Universitatea din București în parteneriat cu Autoritatea pentru Digitalizarea României pentru a pregăti specialiști în E-Administrație și E-Democrație, care să aplice principiile guvernanței democratice și ale noii gestiuni publice cu ajutorul aplicațiilor IT. Cursurile la programul E-Guvernare și principiile comunicării publice vor începe în luna ianuarie și se vor organiza online, modular, după ora 16.00 respectând programul cursanților.

 Pliant program postuniversitar E-Guvernare și Principiile Comunicării Publice 

     

Perioadă de înscriere: 01 – 29 noiembrie 2022

Înscrierile se fac la secretariatul Facultății de Administrație și Afaceri, B-dul Regina Elisabeta nr. 4-12, etaj 1, sector 3, București, România

                             Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. telefon: 0213 053 741

Înscrieri online: https://forms.gle/yjhmxQUNBUZv5YvC6

 

Durata programului postuniversitar: opt săptămâni

Taxă școlarizare: 1000 lei 

Taxă înscriere: 50 lei/dosar

 

Acte necesare pentru înscriere:

-fișa de înscriere completată de către candidat,

-diploma de licență,

-foaia matricolă sau supliment la diplomă,

-C.I.,

-certificat de naștere,

-certificat de căsătorie (dacă este cazul),

-dovada achitării taxei de înscriere (Cont IBAN BCR Facultatea de Administraţie şi Afaceri: RO41 RNCB0076010452620 055).

 

Proba examenului de admitere: 100% media examenului de licență;

Criteriul de departajare: media generală de finalizare a studiilor universitare de licență;

Discipline de studiu:

  • Principiile comunicării publice și E-Guvernare: modelul guvernanță democratică;
  • Simplificare și debirocratizare în administrația publică prin instrumente de E-Guvernare – Punctul de Contact Unic electronic;
  • Arhitectura și modul de navigare în aplicațiile E-Administrație: Ghișeul.ro și interconectarea sistemelor informatice ale administrației;
  • Arhitectura și modul de navigare în platforma SEAP;
  • Administrare și securitate digitală în administrația publică;
  • Importanța respectării datelor private ale utilizatorilor GDPR

Programul postuniversitar de formare și dezvoltare continuă: E-Guvernare și principiile comunicării publice se adresează:

  • Administrației centrale și locale
  • Cetățenilor – marele public
  • Specialiștilor IT
  • Membrilor instituțiilor publice
  • Decidenților
  • Jurnaliștilor
  • Întreprinderilor
  • Partidelor politice
  • Tuturor celor care își propun dezvoltarea abilității de a folosi platformele informatice integrate (SNI, PCUe, SEAP, SNEP, E-Administrație și E-Democrație).

 

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.