secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Romanian Afrikaans Arabic Chinese (Simplified) English French German Greek Hungarian Italian Korean Polish Portuguese Russian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

ȘTIRI

Sesiuni de formare / învățare colegială destinate personalului academic al Universității din București

La nivelul Universității din București s-a derulat, în 2022, un amplu exercițiu de învățare colegială (peer learning), care s-a bucurat de un real succes. În conformitate cu cele patru teme strategice (publishing, project writing & project management, data analysis, innovative pedagogies), derivate din prioritățile instituționale asumate, colegi din mediul academic, profesori și / sau cercetători, și-au oferit expertiza pentru alți membri interesați ai comunității noastre. 

Acest exercițiu a presupus organizarea unui număr de 29 ateliere de lucru / sesiuni de formare, la care au participat pana in prezent peste 400 cadre didactice, cercetători și doctoranzi din UB. Pentru mai multe detalii: https://unibuc.ro/program-de-dezvoltare-profesionala-prin-peer-learning-pentru-angajatii-ub/.

În baza feedback-ului primit de la participanți, dar și a angajamentului nostru de a valorifica înalta expertiză a colegilor pentru dezvoltarea profesională a întregii comunități, lansăm, pentru anul 2023, un numar de 38 de workshop-uri / sesiuni de formare, care sperăm să contribuie atât la creșterea capacităților pe cele 4 arii tematice, cât și la dezvoltarea unei culturi organizaționale bazate pe colegialitate și cooperare. Coordonarea și administrarea acestui program este realizată de prof.dr. Lucian CIOLAN (prorector, Proiecte de dezvoltare, învățare continuă și infrastructură educațională, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.) și Biroul de Învățare Continuă (Iulian Bălțătescu, iulian.bălțăAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

Înscrierile la ateliere vor fi deschise etapizat, în acest moment fiind disponibile pentru înscrieri workshop-urile care se vor desfășura în lunile ianuarie, februarie și martie. Înscrierile pentru etapa următoare vor fi anunțate ulterior, pentru intervale de câte trei luni (exemplu: în februarie lansăm înscrierile pentru aprilie, mai și iunie etc.).

Înscrierile se fac obligatoriu utilizând adresa de email instituțională. În cazul în care nu aveți acces la adresa de email instituțională vă rugăm să contactați departamentul IT din cadrul UB pentru a vă facilita accesul.

1. Calitatea publicațiilor științifice- o abordare critică (link înscriere)
2. Cum publicăm lucrări științifice de calitate (link înscriere)
3. Elemente introductive privind publicarea în Științele Sociale
4. Procesul de transformare a tezei de doctorat în scopul publicării la o editură de înalt prestigiu internațional
5. Găsește și publică: resurse electronice pentru documentare și publicare în reviste științifice de prestigiu
6. Instrumente pentru cercetarea transparentă și reproductibilă
7. Laborator de cercetare. Modul I – Documentarea
8. Scrisul ca joacă, scrisul ca terapie
1. Comunicare intituțională în limba engleză intr-o universitate CIVIS/Internațională (link înscriere)
2. Tips and trick – Managementul proiectelor – scriere și implementare (link înscriere)
3Start în cercetare – Sprijinirea doctoranzilor și post-doctoranzilor în pregătirea aplicațiilor de proiect (link înscriere)
4. Open Science (link înscriere)
5. Practica elaborării și implementării proiectelor de colaborare pentru învățământul universitar (link înscriere)
6. Finanțarea cercetărilor individuale și colective. Granturile oferite de agențiile naționale ale cercetării.(Ro, Franța, belgia, germania, Portugalia)
7. Cum implicăm Stakeholderii în cadrul proiectelor? Perspectiva managementului impactului social
8. Explicit and tacit knowledge in the acadmia: how to be a researcher? (Cunoaștere explicită și cunoaștere tacită în cariera academică)
1. Tehnici de sumarizare și prezentare grafică a datelor cu soft-ul R (link înscriere)
2. Introducere în R
3. Teste statistice cu aplicații în R
4. Analiza datelor cu R
5. Laborator de cercetare. Modulul II – Metode de cercetare calitative
6. De la excel la baze de date
7. Modelarea Markov în Excel pentru luarea deciziilor de analiză cost-eficiență
8. Cartarea domeniilor științifice folosind CiteSpace și analiza diversității semantice a termenilor teoretici cheie
9. Analiza datelor introspective
1. Pedagogii digitale cu platforma MS 365 – Interactivitate, inovație și învățare hibridă (link înscriere)
2. Evaluarea studenților – proiectare și implementare, adaptarea la mediul online (nivel mediu) (link înscriere)
3. Coaching psihologic pentru performanță la concursurile studențești (link înscriere)
4. Comunicare și sănătate mintală (link înscriere)
5. Stabilirea obiectivelor și forme de feedback în mediul educațional
6. Discuția academică: cum să utilizezi predarea dialogică în activitățile de seminar
7. Ascultare activă și managementul emoțiilor
8. De la teorii etice la comportamente morale
9. Comunitatea de practică – o modalitate de dezvoltare profesională
10. Organizarea activităților interactive de tip workshop
11. Mindfulness și expresivitatea emoțională în relația didactică
12. Dezvoltarea aptitudinilor de comunicare în public
1. Stresul profesional: efecte, mecanisme și posibilități de coping
 
Rezultate contestatii la examenul de licenţă - sesiunea iunie 2025
Citește mai departe...
Rezultate examen licenţă FAA - AA, AP, CE, MK, BA - Iulie 2025
Citește mai departe...
Repartizarea studenţilor la examenul de disertatie - Iulie 2025
Citește mai departe...
Repartizarea studenţilor la examenul de licenţă - Iunie 2025
Citește mai departe...
„Reconfigurarea sectorului public în lumina schimbărilor tehnologice, economice și politice globale contemporane”, titlul ediției din 2025 a Atelierului de Guvernanță al Universității din București
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licență la disciplina CERCETARI DE MARKETING, Specializarea Marketing - iunie 2025
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licență la disciplina CYBERMARKETING, Specializarea Marketing - iunie 2025
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licenta la disciplina ANTREPRENORIAT SI ADMINISTRAREA AFACERILOR, specializarea Administrarea Afacerilor - iunie 2025
Citește mai departe...
STARTUP STEP BOOTCAMP - Data limită de înscrieri: 15 iunie 2025
Citește mai departe...
DECONTAREA ABONAMENTELOR STB
Citește mai departe...
Intalnirea dintre studentii anului I, de la programul de masterat BUSINESS CONSULTING (BC/CAEN) si dl ing Redai Rodian
Citește mai departe...
Teste de antrenament pentru examenul de licenta
Citește mai departe...
Universitatea din București, premiată la Gala Junior Achievement România – „Investește în educație”
Citește mai departe...
Universitatea din București a primit distincția „School Recognition for Outstanding Contribution” la Gala Junior Achievement 2025
Citește mai departe...
Faa la #festivall, în Grădina Botanică, alături de elevi și studenți
Citește mai departe...
Studenții FAA premiați la cea de-a V-a ediție a competiției „România fără dosar”
Citește mai departe...
Finanțe și investiții. De la mituri la realitate - Banca Transilvania - Eveniment Administrarea Afacerilor
Citește mai departe...
Seminar științific online - 22 mai 2025, ora 12:20 - "International Project Management in the Crisis Context" ; "Strengthening the Investment Potential of Ukraine through Crisis Management" - Școala Doctorală de Științe Administrative
Citește mai departe...
Rezultatele finale ale selecției Erasmus+ din 10 aprilie 2025
Citește mai departe...
Medii admitere FAA - 2024 - licență și master
Citește mai departe...
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.