secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Romanian Afrikaans Arabic Chinese (Simplified) English French German Greek Hungarian Italian Korean Polish Portuguese Russian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

ȘTIRI

„Provocări și oportunități pentru antreprenori în contextul efectelor pandemiei de COVID-19”, o nouă ediție a Sesiunii de comunicări științifice ale studenților în domeniul antreprenoriatului

În perioada 16-17 noiembrie 2022, Societatea Antreprenorială Studențească (UNIHUB), în parteneriat cu Facultatea de Administrație și Afaceri a UB, organizează a patra sesiune de comunicări științifice ale studenților în domeniul antreprenoriatului.

Evenimentul este deschis studenților din România care doresc să-și prezinte ideile de afaceri și temele de antreprenoriat în fața cadrelor didactice, a antreprenorilor și a cercetătorilor, care îi vor sprijini în transformarea acestora în realitate.

Evenimentul este organizat în cadrul proiectului CNFIS-FDI-2022-0167, iar persoanele interesate de participare sunt rugate să se înscrie până duminică, 13 noiembrie 2022, prin completarea formularului disponibil aici.

În cadrul acestui eveniment, sunt așteptate propuneri de prezentări dedicate dezvoltării antreprenoriatului în România, ideilor de afaceri, poveștilor de succes din antreprenoriatul românesc și internațional.

Participanții pot analiza modalități prin care ideile inovatoare pot fi transformate în afaceri de succes, pot oferi exemple de companii care au devenit repere pe piață grație inovațiilor, pot investiga proiecte de antreprenoriat social și pot pune în discuție aspecte ce țin de educația antreprenorială în universități sau diferite aspecte ale interacțiunii dintre universitate și mediul de afaceri.

Participanții pot propune, de asemenea și lucrări restrânse, rezumate ale unor proiecte mai ample, propuneri de viitoare cercetări sau rezultate ale lucrărilor de licență proprii. Toți participanții vor primi o diplomă de participare. Pentru participarea la acest eveniment nu se percepe nici o taxă.

Temele abordate (fără a se limita la acestea):

● Antreprenoriatul – oportunitate de carieră pentru studenți

● Antreprenoriat, inovație și tehnologie;

● Antreprenoriat educațional, cultural și social;

● Antreprenoriat medical și pentru sănătate;

● Promovarea culturii  antreprenoriale;

● Modele de afaceri, transformare digitală și gândire inovatoare;

● Antreprenoriat și responsabilitate socială;

● Educația antreprenorială  și dezvoltarea durabilă;

● Elemente de management/marketing la nivelul  start-up-urilor;

● Exemple de bune practici în afaceri.

Toți participanții vor primi o diplomă de participare. Pentru participarea la acest eveniment nu se percepe nici o taxă.

Recomandări pentru prezentare: Timpul alocat unei prezentări este de maximum 15 minute; prezentarea va cuprinde între 10 și 15 slide-uri; structură recomandată (se personalizează în funcție de specificul temei abordate): Introducere: problema cercetată, justificare/ motivația alegerii temei respective, contextul – 2-3 slide-uri; Cercetarea proprie: analiza literaturii de specialitate, analiza proprie – 5-7 slide-uri; Concluzii – 2-3 slide-uri; Bibliografie 1-2 slide-uri.

Calendar și documente:

● 13 Noiembrie 2022: ultima zi de înscriere și transmitere prezentare. Astfel, vă invităm să trimiteți propunerile dumneavoastră de participare până pe 13 noiembrie 2022, folosind formularul disponibil aici. Prezentarea lucrării va fi realizată folosindu-se modelul de prezentare ppt ce poate fi accesat aici, iar documentul în format ppt va fi transmis la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. nu mai târziu de 13 noiembrie 2022;

● 14 Noiembrie 2022: Notificare acceptare prezentare; vă rugăm verificați mesajele transmise electronic la adresele instituționale comunicate în formularul de înregistrare;

● 16-17 Noiembrie 2022: desfășurarea efectivă a evenimentului. Programul evenimentului poate fi accesat aici.

Mai multe informații pot fi solicitate la adresa de mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Rezultate contestatii la examenul de licenţă - sesiunea iunie 2025
Citește mai departe...
Rezultate examen licenţă FAA - AA, AP, CE, MK, BA - Iulie 2025
Citește mai departe...
Repartizarea studenţilor la examenul de disertatie - Iulie 2025
Citește mai departe...
Repartizarea studenţilor la examenul de licenţă - Iunie 2025
Citește mai departe...
„Reconfigurarea sectorului public în lumina schimbărilor tehnologice, economice și politice globale contemporane”, titlul ediției din 2025 a Atelierului de Guvernanță al Universității din București
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licență la disciplina CERCETARI DE MARKETING, Specializarea Marketing - iunie 2025
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licență la disciplina CYBERMARKETING, Specializarea Marketing - iunie 2025
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licenta la disciplina ANTREPRENORIAT SI ADMINISTRAREA AFACERILOR, specializarea Administrarea Afacerilor - iunie 2025
Citește mai departe...
STARTUP STEP BOOTCAMP - Data limită de înscrieri: 15 iunie 2025
Citește mai departe...
DECONTAREA ABONAMENTELOR STB
Citește mai departe...
Intalnirea dintre studentii anului I, de la programul de masterat BUSINESS CONSULTING (BC/CAEN) si dl ing Redai Rodian
Citește mai departe...
Teste de antrenament pentru examenul de licenta
Citește mai departe...
Universitatea din București, premiată la Gala Junior Achievement România – „Investește în educație”
Citește mai departe...
Universitatea din București a primit distincția „School Recognition for Outstanding Contribution” la Gala Junior Achievement 2025
Citește mai departe...
Faa la #festivall, în Grădina Botanică, alături de elevi și studenți
Citește mai departe...
Studenții FAA premiați la cea de-a V-a ediție a competiției „România fără dosar”
Citește mai departe...
Finanțe și investiții. De la mituri la realitate - Banca Transilvania - Eveniment Administrarea Afacerilor
Citește mai departe...
Seminar științific online - 22 mai 2025, ora 12:20 - "International Project Management in the Crisis Context" ; "Strengthening the Investment Potential of Ukraine through Crisis Management" - Școala Doctorală de Științe Administrative
Citește mai departe...
Rezultatele finale ale selecției Erasmus+ din 10 aprilie 2025
Citește mai departe...
Medii admitere FAA - 2024 - licență și master
Citește mai departe...
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.