secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Romanian Afrikaans Arabic Chinese (Simplified) English French German Greek Hungarian Italian Korean Polish Portuguese Russian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

ȘTIRI

Gradații de merit pentru personalul didactic ->sesiunea ianuarie 2025

 Ca urmare a deciziei Consiliului Facultății de anulare a concursului de gradații de merit, din perioada noiembrie-decembrie 2024, vă anunțăm că acesta se reia conform cu informațiile de mai jos.

Depunerea de candidatură pentru obținerea unei gradații de merit și aflarea rezultatelor, se face conform cu următorul calendar:

·       08.01.2025 - (interval 10-16) - Depunerea dosarelor la Secretariat;

·       09.01.2025 - 10.01.2025 - evaluarea dosarelor de concurs;

·       10.01.2025 - afișarea rezultatelor online pe site-ul faa.ro;

·       11.01.2025 - 12.01.2025 - depunerea contestațiilor pe email, la adresele: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. și Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

·       13.01.2025 - 14.01.2025 – rezolvarea contestațiilor;

·       14.01.2025 - afișarea rezultatelor finale și aprobarea în Consiliul FAA.

 

Informațiile privind metodologia, regulamentul, precum și documentele care trebuie să alcătuiască dosarul de concurs se regăsesc pe site-ul facultății la:

 Download Documente Gradatii FAA  - Documentatie suplimentară click aici

 

 Observație:

1.    pentru că regulamentul de gradații nou nu a fost votat în termen conform Metodologiei cadru UB, Art. 3 (4), pentru această sesiune se va folosi ultimul regulament (2022), inclusiv Anexa corespunzătoare acestuia.

2.    Pentru documentele suport de la secretariat – vă rugăm să le solicitați până vineri, 18.12.2024, în timpul programului de lucru.

  

Având în vedere regulamentul GDPR și regulamentul de acordare a gradațiilor de merit, accesul la dosarele candidaților este posibil doar pentru cadrele didactice titulare FAA  și doar în perioada concursului, după afișarea acestora de către comisie. Pentru a avea acces la dosare, vă rugam sa trimiteti o cerere la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în perioada 10.01.2025 - 14.01.2025

Faa la #festivall, în Grădina Botanică, alături de elevi și studenți
Citește mai departe...
Studenții FAA premiați la cea de-a V-a ediție a competiției „România fără dosar”
Citește mai departe...
Finanțe și investiții. De la mituri la realitate - Banca Transilvania - Eveniment Administrarea Afacerilor
Citește mai departe...
Seminar științific online - 22 mai 2025, ora 12:20 - "International Project Management in the Crisis Context" ; "Strengthening the Investment Potential of Ukraine through Crisis Management" - Școala Doctorală de Științe Administrative
Citește mai departe...
Rezultatele finale ale selecției Erasmus+ din 10 aprilie 2025
Citește mai departe...
Medii admitere FAA - 2024 - licență și master
Citește mai departe...
ABC-ul publicării științifice pentru doctoranzi
Citește mai departe...
Listele cu cererile aprobate si cele respinse pentru beneficiarii taxei de 3800 de lei
Citește mai departe...
Rezultatele selectiei Erasmus+ din data de 10 aprilie 2025
Citește mai departe...
Rezultate test de limbă engleză – Erasmus+
Citește mai departe...
Selecție ERASMUS+ pentru BURSE DE STUDIU corespunzătoare anului universitar 2025 – 2026 Facultatea de Administrație și Afaceri DIN DATA DE 28 MARTIE 2025
Citește mai departe...
Erasmus - Test de limbă străină – pentru studenții fără atestat
Citește mai departe...
Sesiune de prezentări și premiere în cadrul hackathonului interdisciplinar allianz-țiriac, organizat în colaborare cu facultatea de administrație și afaceri și facultatea de jurnalism și științele comunicării
Citește mai departe...
Workshop "An Introduction to EU Research & Innovation Funding" – prof. Abel Polese, Dublin City University
Citește mai departe...
Conferința „I.RoBOT” – din trecut, în prezent și spre viitor, la Universitatea din București
Citește mai departe...
Centrul de Învățare UB derulează programul BE UB - Survival Kit-ul sau “trusa de supraviețuire academică”
Citește mai departe...
Centrul de Învățare al UB oferă servicii integrate de suport în învățare, în special pentru studenții din anul I
Citește mai departe...
Anunț procedură plată taxă de 3800 lei pentru studenții Facultății de Administrație și Afaceri, anul 1, anul universitar 2024-2025
Citește mai departe...
Orarul cursurilor și seminariilor 2024-2025 la FAA, semestrul II
Citește mai departe...
Procedură resetare parola și deblocare cont instituțional Office 365 și Moodle UB
Citește mai departe...
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.