secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Romanian Afrikaans Arabic Chinese (Simplified) English French German Greek Hungarian Italian Korean Polish Portuguese Russian Spanish Swedish Turkish Ukrainian

ȘTIRI

Universitatea din București a decis suspendarea cursurilor față în față în perioada 11 martie 2020, ora 14.00 – 31 martie 2020

https://unibuc.ro/suspendare-cursuri-11-martie-31-martie-2020/

Universitatea din București adoptă recomandarea Secretarului de Stat Raed Arafat

Activitatea didactică se va desfășura în sistem online https://moodle.unibuc.ro

Având în vedere recomandarea Secretarului de Stat în Ministerul Afacerilor Interne, Raed Arafat, adresată instituțiilor de învățământ superior și survenită în cursul acestei după-amiezi, Consiliul de Administrație al Universității din București a deci suspendarea temporară a cursurilor față în față începând de astăzi, 11 martie 2020, ora 14:00, până la data de 31 martie 2020. În aceste condiții, activitatea didactică va avea loc în sistem online, iar serviciile administrative vor fi asigurate în continuare, potrivit recomandărilor primite. În funcție de evoluția situației, perioada mai sus menționată se va putea prelungi, iar măsurile luate vor putea suferi modificări.

Decizia, adoptată de Consiliul de Administrație al Universității din București, presupune suspendarea temporară a cursurilor față în față și continuarea acestora în mediul online. În acest sens, un Grup de Coordonare a Activităților Educaționale Online va oferi sprijin tehnic și va asista cadrele didactice și studenții în procesul de tranziție la comunicarea si predarea online,  decisă pentru această perioadă. Grupul este coordonat de conf. univ. dr. Radu Gramatovici. Din grup fac parte prof. univ. dr. Laura Comănescu, prof. univ. dr. Lucian Ciolan, prof. univ. dr. Bogdan Ştefănescu, conf. univ. dr. Sorin Costreie, prof. univ. dr. Romiță Iucu, lect. univ. dr. Cristian Bucur, lect. univ. dr. Beatrice Almășan, Maria Prună, drd. Oana Sîrbu, dr. Anca Ileana, drd. Mirabela Amarandei și lect. univ. dr. Mircea Sava.

Prin intermediul acestui grup strategic, Universitatea din București va fi în contact permanent cu membrii comunității academice, oferind soluții digitale, consiliere și sprijin tehnic acolo unde va fi nevoie.

În ceea ce privește implementarea în sistem online a activităților didactice în perioada următoare, universitatea va acorda prioritate organizării activităților cu studenții din anii terminali, astfel încât riscul nefinalizării la timp a ciclurilor de studii să poată fi redus.

Consiliul de Administrație al Universității din București a decis astăzi să reprogrameze pentru o dată ulterioară activitățile extracurriculare (conferințe, lansări de carte, prelegeri, workshop-uri, competiții sportive, spectacole etc.) ce urmau a se desfășura în perioada mai sus menționată.

În ceea ce privește serviciile sociale acordate studenților, menționăm că toate căminele studențești rămân deschise. Pe de altă parte, precizăm că Universitatea din București a pregătit un număr de camere destinat studentelor și studenților care ar putea fi nevoiți să intre în autoizolare. Pentru a veni în sprijinul celor care se vor afla în astfel de situații, se va constitui la nivelul rectoratului un grup de voluntari format din personal al universității și din studenți.

Începând de mâine, 12 martie 2020, până pe 31 martie se suspendă și activitatea Cantinei „Mihail Kogălniceanu”.

Studenții celor 19 facultăți ale Universității din București vor putea interacționa individual cu serviciile administrative, cu secretariatele sau cu cadrele didactice numai pentru activitățile care nu pot fi derulate online (obținerea de semnături, de documente de studii etc.). Recomandăm studenților ca, în măsura posibilităților, să folosească plățile online.

Universitatea din București va solicita Bibliotecii Centrale Universitare închiderea temporară a sălilor de lectură aflate în clădirile facultăților, cu păstrarea deschisă a centrelor de împrumut.

Nu în ultimul rând, a fost decisă anularea deplasărilor angajaților și ale studenților în zone de risc și sistarea temporară a acelor deplasări în străinătate care pot suferi amânare.

Universitatea din București asigură întreaga comunitate academică de faptul că deciziile luate sunt menite să protejeze siguranța și starea de sănătate a studenților, a cadrelor didactice și a personalului administrativ. În funcție de evoluția situației și de deciziile autorităților centrale, vor fi adoptate toate măsurile care se vor impune. Universitatea va fi în contact permanent cu membrii comunității universitare și va comunica în mod constant toate hotărârile luate.

Rezultate contestatii la examenul de licenţă - sesiunea iunie 2025
Citește mai departe...
Rezultate examen licenţă FAA - AA, AP, CE, MK, BA - Iulie 2025
Citește mai departe...
Repartizarea studenţilor la examenul de disertatie - Iulie 2025
Citește mai departe...
Repartizarea studenţilor la examenul de licenţă - Iunie 2025
Citește mai departe...
„Reconfigurarea sectorului public în lumina schimbărilor tehnologice, economice și politice globale contemporane”, titlul ediției din 2025 a Atelierului de Guvernanță al Universității din București
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licență la disciplina CERCETARI DE MARKETING, Specializarea Marketing - iunie 2025
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licență la disciplina CYBERMARKETING, Specializarea Marketing - iunie 2025
Citește mai departe...
Întâlnire pentru pregătirea examenului de licenta la disciplina ANTREPRENORIAT SI ADMINISTRAREA AFACERILOR, specializarea Administrarea Afacerilor - iunie 2025
Citește mai departe...
STARTUP STEP BOOTCAMP - Data limită de înscrieri: 15 iunie 2025
Citește mai departe...
DECONTAREA ABONAMENTELOR STB
Citește mai departe...
Intalnirea dintre studentii anului I, de la programul de masterat BUSINESS CONSULTING (BC/CAEN) si dl ing Redai Rodian
Citește mai departe...
Teste de antrenament pentru examenul de licenta
Citește mai departe...
Universitatea din București, premiată la Gala Junior Achievement România – „Investește în educație”
Citește mai departe...
Universitatea din București a primit distincția „School Recognition for Outstanding Contribution” la Gala Junior Achievement 2025
Citește mai departe...
Faa la #festivall, în Grădina Botanică, alături de elevi și studenți
Citește mai departe...
Studenții FAA premiați la cea de-a V-a ediție a competiției „România fără dosar”
Citește mai departe...
Finanțe și investiții. De la mituri la realitate - Banca Transilvania - Eveniment Administrarea Afacerilor
Citește mai departe...
Seminar științific online - 22 mai 2025, ora 12:20 - "International Project Management in the Crisis Context" ; "Strengthening the Investment Potential of Ukraine through Crisis Management" - Școala Doctorală de Științe Administrative
Citește mai departe...
Rezultatele finale ale selecției Erasmus+ din 10 aprilie 2025
Citește mai departe...
Medii admitere FAA - 2024 - licență și master
Citește mai departe...
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.