secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Descriere Master - Strategii de Marketing Online și Managementul Vânzărilor

 

 

 

 

 

 DESCARCĂ PLIANT ADMITERE

DOMENIUL: Marketing

Coordonatori master:

Conf.univ.dr Cosmin OLTEANU
Prof.univ.dr. Camelia SURUGIU

  #MSMV -   Program de master ACREDITAT ARACIS.

Preînscriere admitere master MSMV : https://forms.gle/d45h1rXh7kZfPGy19

( Preînscrierea ne anunță de interesului dumneavoastră pentru masterul MSMV și ne dă posibilitatea să vă furnizăm informații suplimentare despre admitere și evenimentele MSMV)

Admitere: Concurs Dosare - 50% media de la licență și 50% media din anii de studii

Începand cu luna aprilie 2022, masterul și-a schimbat denumirea din “Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor” în "Strategii de Marketing Online și Managementul Vânzărilor"


Misiunea 
Programului de studii universitare de master

Strategii de Marketing Online și Managementul Vânzărilor” (înființat în 2016) este de a forma specialiști cu multiple competente în domeniul marketingului și vânzărilor, potențiali manageri, întreprinzători și angajați. Competențele teoretico-aplicative oferite de Program vor facilita integrarea ușoară a viitorilor absolvenți pe piața muncii.

Absolvenții vor avea o certificare de specialist expert în E-commerce (gestionarea avansată a magazinelor/platformelor online OpenCart, PrestaShop, Magento etc.; gestionarea avansată a sistemelor informatice tip CRM - EspoCRM etc.) și o certificare de specialist expert în strategii de marketing și promovări online (rețele sociale, sisteme de mesagerie, inteligența artificială și chat bot etc.)

 Competențele generale se concretizează în abilități privind utilizarea noilor tehnici privind marketingul și vânzările atât în mediul offline cât și în mediul online, fundamentarea și adoptarea unor proiecte de afaceri viabile,  acordarea de consultanță în dezvoltarea afacerilor.

Cursuri selective (începând din 2023)

Disciplinele cuprinse în Planul de învățământ abordează problematica vastă a marketingului și managementului vânzărilor în contextul noii economii bazate pe cunoștințe, al dezvoltării mediului online, al amplificării relațiilor economice, precum și al schimbărilor înregistrate la nivel național și internațional. Dintre acestea, amintim:
 

  • Blockchain, tehnici de marketing și promovare online;
  • Inteligență Artificială, E-Commerce și content VR/AR;
  • Campanii de comunicare suport pentru vânzări;
  • Cercetarea comportamentului consumatorului și campanii PPC;
  • Social media marketing;
  • GEOmarketing;
  • Strategii de produs și branding;
  • Creativitate în marketing și vânzări;
  • Managementul marketingului;
  • Strategii și modele de afaceri;
  • Strategii de marketing global;
  • Strategii de preț.

 
Obiective:

  • Urmărirea, monitorizarea și gestionarea portofoliului de produse pe clienți, segmente de piață și zone geografice
  • Realizarea de activități proprii marketingului și vânzărilor: folosirea targhetată a grupurilor țintă, alegerea mediilor de marketing, campanii de marketing și vânzări on-line etc.
  • Culegerea, prelucrarea și analiza preliminară a informațiilor de marketing
  • Identificarea activităților specifice de marketing și vânzări din cadrul organizației, stabilirea duratei și succesiunii acestora
  • Cunoașterea particularităților activității de marketing și vânzări din diverse domenii: industrie, agricultură, turism, bănci etc.
  • Utilizarea tehnologiilor informatice pentru activități și scopuri de îmbunătățirea afacerilor, de cercetare de piață
  • Supravegherea evoluției prețurilor de piață și elaborarea politicii de preț
  • Elaborarea de materiale promoționale: pliante, cataloage, broșuri, prospecte de promovare
  • Desfășurarea activităților specifice de merchandising, publicitate la locul vânzării şi participarea la organizarea și desfășurarea de târguri și expoziții
  • Intermedierea relațiilor dintre organizație și publicul său.

 
Durata studiilor: 4 semestre (2 ani), 120 credite ECTS.

 
Profesori

  • Alături de cadrele didactice proprii sunt și cadre didactice asociate, specialiști în domenii relevante pentru acest program de master.
  • Anual, în cadrul masterului se desfășoară cel puțin 3 workshop-uri sau evenimente cu specialiști și întreprinzători, precum și vizite de studiu în diferite firme.

 
Perspective în carieră

Programul de studii universitare de master „Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor” reprezintă o structură ce urmărește crearea unor calificări profesionale în sfera marketingului și vânzărilor.

 
Competențele profesionale generate de programul de master includ:

  • Cunoașterea și utilizarea adecvata a conceptelor, metodelor, tehnicilor si instrumentelor de marketing  și vânzări pentru mediul offline și online;
  • Utilizarea instrumentelor și a aplicațiilor informatice în activitățile de marketing și vânzări;
  • Culegerea analiza și interpretarea informațiilor de marketing privind organizația și mediul său
  • Identificarea elementelor specifice mix-ului de marketing online și offline;
  • Gestionarea avansată a magazinelor/platformelor online OpenCart, PrestaShop, Magento etc.;
  • Gestionarea avansată a sistemelor informatice tip CRM - EspoCRM etc.
  • Promovarea avansată prin intermediul rețelelor sociale, sistemelor de mesagerie etc.
  • Folosirea inteligenței artificiale și chat bot-urilor etc.
  • Utilizarea unor Sisteme Informaționale de Marketing de bază pentru evaluări și analiză a performanței de marketing, a organizației.

 
Debușeele profesionale ale absolvenților acestui Program de studii universitare de master sunt:

  • Manager Marketing sau Vânzări;
  • Director operații tranzacții;
  • Șef serviciu marketing;
  • Șef birou marketing;
  • Economist în Departamentul Marketing ;
  • Responsabil de produs;
  • Asistent de marketing
  • Manager sau Agent de vânzări, agent de distribuție, comisionar;
  • Referent de marketing;
  • Merchandiser etc.
Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.