secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

Admitere studii tip Postuniversitar

 Noiembrie  2022

 

 Contact Secretariat

 

 

Perioadă de înscriere: 01 – 29 noiembrie 2022

Înscrierile se fac la secretariatul Facultății de Administrație și Afaceri, B-dul Regina Elisabeta nr. 4-12, etaj 1, sector 3, București, România

                             Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. telefon: 0213 053 741

Înscrieri online: https://forms.gle/yjhmxQUNBUZv5YvC6

Programul E-Guvernare și principiile comunicării publice este creat de către Facultatea de Administrație și Afaceri, Universitatea din București în parteneriat cu Autoritatea pentru Digitalizarea României pentru a pregăti specialiști în E-Administrație și E-Democrație, care să aplice principiile guvernanței democratice și ale noii gestiuni publice cu ajutorul aplicațiilor IT. Cursurile la programul E-Guvernare și principiile comunicării publice vor începe în luna ianuarie și se vor organiza online, modular, după ora 16.00 respectând programul cursanților.

 

Durata programului postuniversitar: opt săptămâni

Taxă școlarizare: 1000 lei 

Taxă înscriere: 50 lei/dosar

 

Acte necesare pentru înscriere:

-fișa de înscriere completată de către candidat,

-diploma de licență,

-foaia matricolă sau supliment la diplomă,

-C.I.,

-certificat de naștere,

-certificat de căsătorie (dacă este cazul),

-dovada achitării taxei de înscriere (Cont IBAN BCR Facultatea de Administraţie şi Afaceri: RO41 RNCB0076010452620 055).

 

Proba examenului de admitere: 100% media examenului de licență;

Criteriul de departajare: media generală de finalizare a studiilor universitare de licență;

 

 

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.