secretariat@faa.unibuc.ro Program cu publicul:
Luni - Joi: Orele 12-14

MSMV si MK - Workshop Atelier Digital Google si WiseVoice - aprilie 2021

 

Eveniment în cadrul programului de master - Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor - si a programului de licență Marketing

 

În data de 19 Aprilie 2021, în cadrul Atelierului Digital Google, a avut loc Workshop-ul "Atelier Digital Google si WiseVoice ", organizat în cadrul programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor (www.faa.ro/msmv) și a programuui de licență Marketing (www.faa.ro/mk ), de la Facultatea de Administrație și Afaceri. Evenimentul a reunit studenți, profesori și antreprenori, care au avut parte de o paletă largă de activități: prelegeri tematice, dezbateri și activități practice despre promovarea online, campanii PPC Google și asistentii cu inteligentă artificială.

A fost o zi cu prelegeri elaborate din partea antreprenorilor ce au fost prezenti la workshop. 

Cosmin OLTEANU, conferențiar universitar la Facultatea de Administrație și Afaceri și coordonator al programului de master Marketing Strategic și Managementul Vânzărilor – MSMV, a prezentat tendințele actuale privind folosirea platformelor de ecommerce in pandemie , sublinind impactul acestora asupra strategiilor de marketing. Studenții au fost împărțiți în echipe și au prezentat detaliat planuri de marketing, unde au implementat câte o componentă de AI.

Leo Mart, fondator al Wise Voice Romania, a prezentat tendințele asistenților cu inteligență artificială și a produsului firmei lui, AVA.   Asistentul cu inteligență artificială a asistat la preluarea apelurilor telefonice in pandemie, in starea de urgență. Serviciul SMURD a folosit acest asistent și fondatorul WISE Voice a lucrat in echipa cu studenții pentru a demonstra că cel mai important aspect al unui astfel de software este antrenarea acestuia și baze de date cât mai complexe și  mai relevante.

Anca Hoțoi, fondator al agenției de marketing digital Performance Target, a ținut o prelegere detaliată despre campaniile PPC Google și cum acestea au ridicat conversiile din zona magazinelor online, în pandemie.  Studenții au lucrat pe campanii de test și au vizualizat datele dintr-o platforma de ecommerce de tip OpenCart.   

Acest site folosește cookie-uri pentru o mai bună experiență de vizitare. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.