Marketing
.
Conf.univ.dr Cosmin OLTEANU
- Economia întreprinderii;
- Urmărirea, monitorizarea şi gestionarea portofoliului de produse pe clienţi, segmente de piaţă şi zone geografice;
- Economist în Departamentul Marketing ;
Discipline obligatorii
Microeconomie
Discipline obligatorii
Macroeconomie
Discipline obligatorii
Baze de date în marketing
Discipline opţionale
Marketingul micilor afaceri / Relaţii publice
Discipline facultative
Gândire critică
Discipline obligatorii
Tehnici promoționale
Discipline opţionale
Sisteme informatice in marketing /Managementul firmelor mici şi mijlocii
Discipline facultative
Educaţie media în marketing
Discipline obligatorii
Metodologia elaborării lucrării de licenţă
Discipline opţionale
Programe aplicative pentru marketing / Analiza în R a informaţiilor de marketing
Discipline facultative
Networking
Discipline obligatorii
Marketing internaţional
Discipline opţionale
Simulări de marketing / Proiecte de marketing
Descriere
Lect.univ.dr. Emanuela AVRAM
Specializare acreditată.
Programul de studii, care funcționează din 2009, pregăteşte studenţi ce vor dobândi capacitate de analiză, sinteză, monitorizare şi gestionare a portofoliului de produse pe clienţi, abilităţi de culegere, prelucrare şi analiză preliminară a informaţiilor de marketing, identificarea activităţilor specifice de marketing din cadrul organizaţiei, abilități de elaborare a materialelor promoţionale.
1. CURSURI
Planul de învățământ, întocmit în conformitate cu indicatorii și standardele ARACIS, cuprinde discipline fundamentale, de domeniu, de specialitate și complementare prin care ne propunem să adaptăm oferta educațională la cerințele pieței muncii din punct de vedere al competențelor și al calificărilor necesare. Astfel, se poate observa că în oferta educațională se regăsesc următoarele discipline:
- Statistică în SPSS;
- Marketing;
- Baze de date în marketing;
- Comportamentul consumatorului;
- Cercetări de marketing;
- Marketingul micilor afaceri;
- Tehnici promoționale;
- Cybermarketing;
- Marketing internaţional;
- Business to business marketing;
- Marketing direct.
2. PERSPECTIVE ÎN CARIERĂ
a. Competențe profesionale
- Culegerea, prelucrarea şi analiza preliminară a informaţiilor de marketing;
- Monitorizarea legislaţiei din domeniul marketingului, a presei generale şi de specialitate;
- Identificarea activităţilor specifice de marketing din cadrul organizaţiei, stabilirea duratei şi succesiunii acestora
- Cunoaşterea particularităţilor activităţii de marketing din diverse domenii: industrie, agricultură, turism, bănci etc.
b. Debușee profesionale
Debușeele profesionale ale absolvențialor acestui program sunt:
- Operator de interviu;
- Operator de marketing;
- Responsabil de produs;
- Asistent de marketing
- Agent de vânzări, agent de cumpărări, agent de distribuţie, comisionar;
- Referent de marketing;
- Merchandiser etc.
Planuri de Învăţământ şi Fişe Discipline
Current folder: planuri_invatamant_licenta mk
File name Size Last changed MK_2018_2021.pdf 84.5 KB 06/11/2018 MK_2016_2019.pdf 83.7 KB 06/11/2018 MK_2017_2020.pdf 78.8 KB 06/11/2018
Anul I - Semestrul I
Management general
Bazele contabilităţii
Economia întreprinderii
Matematică pentru economişti
Istoria economiei
Limbi străine: Engleză/Franceză / Spaniolă
Educaţie fizică
Anul I - Semestrul II
Statistică în SPSS
Marketing
Bazele informaticii
Dreptul afacerilor
Limbi străine: Engleză/Franceză / Spaniolă
Educaţie fizică
Anul II - Semestrul I
Comportamentul consumatorului
Econometrie
Management comercial
Cercetări de marketing
Limbi străine: Engleză/Franceză/ Italiană/Spaniolă
Educaţie fizică
Curs deschis: International Marketing
Anul II - Semestrul II
Marketingul serviciilor
Finanțe și fiscalitate
Ecomarketing
Logistica mărfurilor
Analiză economico-financiară
Limbi străine: Engleză/Franceză/ Italiană/Spaniolă
Educaţie fizică
Practica de specialitate
Discurs public
Anul III - Semestrul I
Managementul forţelor de vânzare
Cybermarketing
Marketing agroalimentar
Marketing turistic
Politici de prețuri
Anul III - Semestrul II
Antreprenoriat şi administrarea afacerilor
Business to business marketing
Marketing social-politic
Marketing direct
Practică de cercetare pentru lucrarea de licenţă
Profesori